fatburner = muscleburner?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• fatburner = muscleburner?

Ik vind niet echt een duidelijk antwoord op het net voor mijn vraag.. Verbranden fatburners ook een deel van je spieren?

Niet per definitie.
    Hangt totaal van je voeding af, vetburners zorgen soms voor minder honger waardoor je minder eet. Soms minder dan je nodig hebt voor herstel en dan gaat het misschien spier kosten.
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Als je het goed doet, zal er weinig spier verloren gaan.....

ik zie het zo: Fatburner is voor in de cut periode....
      en dan zul je altijd wel wat spier verliezen

So be it! anders moet je niet cutten, en alleen maar blijven bulken
      De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

ik denk dat hij bedoelt, als ik een fatburner gebruik gedurende de cut periode, verhoogd dan mijn spierafbraak t.o.v. als ik geen fatburner zou gebruiken.
        The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
        Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Neen, dat zullen ze niet. Tenzij je door die burner nog veel meer te diep gaat dan je zonder al ging, dan zul je wel extra spiermassa opstoken.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

als je voldoende eiwit blijft eten en niet te hard in 1x onder je onderhoud eet is er niks aan de hand.
            Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
            http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Comment

Je kunt het (kort door de bocht) zien als het verhogen van je energie behoefte (onderhouds kcal dus). Je verbrand bijvoorbeeld door het gebruik van fatburners 100 kcal per dag meer ofzo.
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post
                Je kunt het (kort door de bocht) zien als het verhogen van je energie behoefte (onderhouds kcal dus). Je verbrand bijvoorbeeld door het gebruik van fatburners 100 kcal per dag meer ofzo.
                Er zijn ook fat burners die de je verbranding tunen; ze wijzigen de verhouding vet tot koolhydraten die je verbrandt. Met groene thee ga je meer vet verbranden en minder koolhydraten.

Curcumine vermindert opslag van vet in vetcellen en is remt tegelijk spierafbraak.
                Dus als je de juiste fat burner kiest, hoeft dat niet ten koste te gaan van spierweefsel.

Als je daarentegen een thermogene fat burner kiest dan zet je je lichaam in een soort stress modus. Dat kan wel degelijk ten koste gaan van je spierweefsel. Mensen voelen zich er vaak trillerig en gestresst bij. Spierherstel vindt plaats tijdens je rust. Maar als je in rust niet rustig bent, dan herstel je waarschijnlijk minder goed.

Kris
                powersupplements.nl - supplementen en advies over fitness/bodybuilding

Comment

merci, ik denk dat ik mijn opzoekingswerk ga verderzetten voor ik iets gebruik..

Thanx!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X