whey in havermout ontbijt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik doe Aardbei ( Whey perfection) van body en fitshop.

Comment

ik gooi ook altijd een beetje whey door mijn brinta of havermout..... smaakt het wat beter
      De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Ik gooi natuurlijk ook whey in m'n brinta, wel jammer dat m'n whey goor is. Ach ja, ik krijg het toch wel door m'n strot.
        Dumbells build a bigger chest
        Barbells build a bigger ego

Comment

ik doe cappucino whey door me havervlokken.

Comment

Standaard vanille, heb nu gewoon zo'n bulkverpakking, niet echt lekker op zichzelf, maar in de blender met wat banaan is prima te kanen.

Banaan ook geprobeerd, maar dat kwam me echt snel me strot uit, chocolade was helemaal erg (vond ik persoonlijk) maar vanille is redelijk neutraal. Kan er altij dnog wat kaneel bij pleuren als je dat lekkerder vind (of pindakaas)
            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Viking18 View Post
              top naar mijn mening heb nooit iets anders geprobeerd eigenlijk maar hier in poll stond hij het hoogst. daarnaast isolaat en goedkoopst per kg eiwit. en service enzo prima dus waarom iets anders proberen denk ik dan

Comment

Ontbijt koud: melk, brinta, gemalen lijnzaad, zemelen, whey banaan of vanille. In een shakebeker, schudden en klaar.

Ontbijt warm: melk, brinta, havermout, opwarmen en dan toevoegen: gemalen lijnzaad, whey banaan en wat kaneel.
                Life's what you make it!

Comment

ik doe gewoon chocoladesmaak bij men brinta en dat gaat goed binnen ^^

Comment

Mijn chocolade (Mammoth) had echt van die chemische stront smaak kreeg ik echt niet binnen.
                    Heb zelf ook gewone wehy cocosnoot en vind ik wel redelijk. Heb nu vanille besteld.
                    Denk niet dat het echt bij brinta/havermout moet passen. De smaak van de whey zelf moet je lekker vinden.
                    Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X