onderbreken mitotropin?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• onderbreken mitotropin?

Hi,

Heb vandaag m'n Mitotropin binnen. Helaas ook net het bericht gekregen dat ik binnen 11 dagen een week naar het buitenland moet voor m'n werk. Daar ga ik slechts onregelmatig kunnen trainen, m'n voedingsschema kan ik wel gewoon aanhouden.

Heeft het zin om morgen toch te starten met Mito, die week te skippen en daarna verder te doen? Of wacht ik beter gewoon tot ik terug ben?

Doornemen is geen optie. Ik ga met het vliegtuig en onbestemde pillen meenemen is niet zo'n goed idee...

Gewoon wachten tot je thuis bent en je 30 dagen in 1 reeks volgen, lijkt mij de beste optie.

Comment

Standaard bestaat Mitotropin uit een 30 dagen kuur. Dit zou dus betekenen dat je er 11 gaat pakken en nog 19 overhoudt en die gaat opmaken zodra je terug bent. Zover ik weet moet dat geen problemen opleveren. Ik geloof dat op het bodybuilding.com forum ook al eens zo'n vraag is geweest en daar gaf een vertegenwoordiger van gaspari nutrition aan dat dit geen probleem was.

Heb zelf nog nooit hoeven onderbreken, maar het lijkt mij persoonlijk geen probleem. Hoewel ik voorstander ben van wachten totdat je gewoon een volledige cyclus van 30 dagen kan nemen.
      “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

maar mito pept je metabolisme op, doet het dit niet geleidelijk, dag na dag?
        betekent een onderbreking niet dat je dit proces lamlegt?

Comment

Ik geloof daar niet zo in. Maar je kunt het zeker voor het onzekere nemen als je twijfelt, door het gewoon uit te stellen.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Gewoon uitstellen tot je terug bent, geen half werk he!!
            De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X