Leangainer of weigh gainer?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Leangainer of weigh gainer?

Hallo mensen,

Ik zit al weken met de vraag : Wat is beter voor me? Lean gainer of weighgainer?

Ik heb op het internet een beetje rond gekeken en met weighgainer (mammoth 2500) zijn er heel veel mensen van aangekomen. Maar zijn ze dan spiermassa of vet aangekomen?

Ik wil het gewoon gebruiken voor na het trainen, zodat mijn spieren snel herstellen en beter groeien.

Dus als ik terugkom van het kickboxen/hardlopen zegmaar een shake drinken met veel eiwitten en zo weinig mogelijk vet/koolhydraten. Want dat haal ik wel uit mijn eten.

Wat is volgens jullie dan heb beste? Om puur spiermassa te versterken?

Leangainer of weighgainer?

Mvg,

gerco

Lean gainer is een weightgainer. En de beste voor jouw doel, is alleen te bepalen door je budget, doel, en voedingsschema van nu mede te delen.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ja oke maar ik bedoel kan ik beter mammoth 2500 pakken iets anders? Want ik wil het vet rond mijn buik verbranden door cardio en dan met zo'n leangainer zorgen dat mijn spiermassa sneller groeit.

Gr. gerco

Comment

Je wilt diëten, en dan weightgainers gebruiken om spiermassa te winnen?

Ga eens heel snel de zomersticky lezen (net als de andere stickies).
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik wil niet afvallen maar vet verbranden snap je? Dus ik wil eigelijk gewoon een eiwit-shake. Welke zijn aan te raden?

Comment

wat dacht je van een whey shake? dan heb je niet zo'n last van de vetter koolhydraten en suikers en wat er nog meer in zn waightganer zit

Comment

Stickies lezen.. En een voedingsschema opstellen. Tenzij je 4500+ kcal naar binnen werkt heb je echt geen weight gainers nodig. Eerst voeding in orde daarna eventueel supplementen.
              Dumbells build a bigger chest
              Barbells build a bigger ego

Comment

Mn voedingsschema is al een paar weken dit :

8.30 Bord bambix met 3 eetlepels suiker

10.00 1 pakje soltana appelkoekjes (3stuks per pakje)
                4 volkoren koekjes
                appel

13.00 2 boterhammen ham-kaas en 2 boterhammen kip fillet

15.00 pakje soltana appelkoekjes (3stuks per pakje)

17.00 verschillend, meestal wat vlees (gehakt, kip, schnitzen, enz) en wat aardappelen

Als ik ga hardlopen meestal macceroni/rijst/lasagne

20.00 magere kwark (ligt eraan of ik gesport heb)

** ik ken iemand die heeft zo'n emmer mammoth 2500 en daar pak ik wel eens een shake van na het sporten 500ml melk met 4 scheppen van dat poeder.

Is dat goed voor het spierherstel of kan ik beter iets anders pakken?

Gr. Gerco

Comment

Weight gainer zit vol suiker dus daar heb je nix aan als je wilt afvallen.

je schema lijkt ook nergens op sultana , koekjes . Die zijn echt evul

Bereken je behoefte en ga 500cal eronder zitten

Lees de stickes vriend daar staat wat je wilt weten .

Suc6
                  Mind is everything.

Comment

Originally posted by resike View Post
                    Weight gainer zit vol suiker dus daar heb je nix aan als je wilt afvallen.
                    aankomen ook niet.
                    Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
                    http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Comment

Originally posted by _joker_ View Post
                      aankomen ook niet.
                      hoezo niet?
                      Mind is everything.

Comment

@ TS:

je eet na je training niet eens een fatsoenlijke postworkout maaltijd. een shake na je training is leuk, maar veel belangrijker is een flinke maaltijd.

Oja je wil meer spiermassa en tegenlijk vetmassa verliezen. Dat gaat niet gebeueren. Je kan alleen maar spiermassa aanzetten als je meer energie (een 300-500 meer dan je verbruikt kcal zou goed zijn) eet dan je lichaam nodig heeft. Je kan alleen vetmassa verliezen als je minder eet dan je lichaam nodig heeft. Beiden doelen tegenlijk halen is vrijwel onmogelijk.

Je praat over shakes, maar je eet echt heel erg slecht. Wil je goed herstellen van een training, is een goede maaltijd voor en na de training belangrijk. in beide maaltijden moet veel eiwit en koolhydraten zitten (relatief weinig vetten). Door goede voeding (op het juiste moment) herstel je sneller/beter. Supllementen kunnen net dat beetje extra geven, MITS voeding goed inelkaar zit.
                        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by ajaxh00lig4n View Post
                          Mn voedingsschema is al een paar weken dit :

8.30 Bord bambix met 3 eetlepels suiker

10.00 1 pakje soltana appelkoekjes (3stuks per pakje) it troep
                          4 volkoren koekjes is troep
                          appel kan je ook beter mee stoppen als je vet wilt kwijtraken

13.00 2 boterhammen ham-kaas en 2 boterhammen kip fillet

15.00 pakje soltana appelkoekjes (3stuks per pakje)
                          is troep als je vet wil kwijtraken weg gooien die troep

17.00 verschillend, meestal wat vlees (gehakt, kip, schnitzen, enz) en wat aardappelen

Als ik ga hardlopen meestal macceroni/rijst/lasagne

20.00 magere kwark (ligt eraan of ik gesport heb)na het sporten heb je juist snelle eiwitten nodig en kwark is behoorlijk langzaam.... magere kwark voor slapen gaan innemen (wel 500g)

** ik ken iemand die heeft zo'n emmer mammoth 2500 en daar pak ik wel eens een shake van na het sporten 500ml melk met 4 scheppen van dat poeder.

Is dat goed voor het spierherstel of kan ik beter iets anders pakken?

Gr. Gerco
                          je eet te weinig en de verkeerde dingen, zomersticky's maken alles duidelijk. als je vet wilt kwijt raken en spiermassa behouden dan moet dit veel en veel beter. (dit is niet mogelijk als je niet heeeeeeel strickt aan je voedinschema houd daarom is het ook bijna onmogelijk voor beginners)
                          Calisthenics / Street workout

Comment

Begin inderdaad met de basis... goede voeding...
                            Daarnaast kun je het aanvullen met whey
                            De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X