Koppie Koffie Snuffie?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Ashley View Post
    Hehe eindelijk weer een rel, was toch al weer een week geleden
    Muhauhauha

Comment

Originally posted by janieck spithoff View Post
      Fitness maniak, jij hebt ervaring met elke dag 100x masturberen, dus ik zou naar je advies luisteren nott..
      gast, heb je je eigen rug als eens gezien?
      zo scheef als een schaap met een lichamelijke beperking.
      Veeg eerst voor je eigen deur, daarna pas bij een ander.

En nu onze snuffie met rust late jonguh, of me marrokaanse vriendjes komen het wel eens efkes regele

Comment

Hoi Snuff

Als ik weet dat ik fout zit zeg ik dat ook, en dan ga ik niet volhouden dat ik gelijk heb, is heel normaal ofniet? Of ben jij zo iemand die zijn fouten niet durft toe te geven?

Comment

@ Janieck
          Ik vind het markant dat je een topic niet doorleest, en er vervolgens een klaagverhaal omheen bouwt richting Snuff Sann. Vervolgens word je (mijns inziens) terecht op je nummer gezet, en dan geef je nog een grote muil.

Zou gewoon geen topics openen waar je geen zin in hebt. Als je verder zaken wilt aankaarten over postgedrag van anderen, moet je gewoon MisterFit pm'en, die heeft toch geen sociaal leven. Dit schiet niet echt op.

Bij deze dan ook het expliciete verzoek (cq weekban indien genegeerd) om dit topic te mijden, dan wel niet meer te zeiken.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
            gast, heb je je eigen rug als eens gezien?
            zo scheef als een schaap met een lichamelijke beperking.
            Veeg eerst voor je eigen deur, daarna pas bij een ander.

En nu onze snuffie met rust late jonguh, of me marrokaanse vriendjes komen het wel eens efkes regele
            Fitness-maniak, ik heb jou niks gevraagd, en kap aub met stoer doen! Jij bent 1 grote leugen, dat weet je best. O nee! Jij geloofd je eigen leugentjes, nog erger En die Marokkaanse vriendjes? Jij hebt geen eens vriendjes, haha!

Comment

En daar is de weekban.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Als je nou snel edit Janieck dat kan gen het niet meer lezen....

Te laat
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by janieck spithoff View Post
                  Fitness-maniak, ik heb jou niks gevraagd, en kap aub met stoer doen! Jij bent 1 grote leugen, dat weet je best. O nee! Jij geloofd je eigen leugentjes, nog erger En die Marokkaanse vriendjes? Jij hebt geen eens vriendjes, haha!
                  pissed off?

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                    Als je verder zaken wilt aankaarten over postgedrag van anderen, moet je gewoon MisterFit pm'en, die heeft toch geen sociaal leven.

Van je collegae moet je het hebben.

@Snuff: geen duizelingen/ black-outs meer gehad?
                    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      @ Janieck
                      Ik vind het markant dat je een topic niet doorleest, en er vervolgens een klaagverhaal omheen bouwt richting Snuff Sann. Vervolgens word je (mijns inziens) terecht op je nummer gezet, en dan geef je nog een grote muil.

Zou gewoon geen topics openen waar je geen zin in hebt. Als je verder zaken wilt aankaarten over postgedrag van anderen, moet je gewoon MisterFit pm'en, die heeft toch geen sociaal leven. Dit schiet niet echt op.

Bij deze dan ook het expliciete verzoek (cq weekban indien genegeerd) om dit topic te mijden, dan wel niet meer te zeiken.
                      Ja General, je hebt gelijk. Ik had niet moeten posten voordat ik dit topic had doorgespit, mijn fout inderdaad. Verwijderd deze rommel maar

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                        Van je collegae moet je het hebben.

@Snuff: geen duizelingen/ black-outs meer gehad?
                        Nou, zojuist bijna eentje, omdat er een malloot in mijn topic bezig is.

Alles gaat goed Lin Pin.

Comment

Waarschuwing @ 18.43
                          Homogailordpost van Jannie @ 18.44

Waar is de redelijkheid geblevuh?
                          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

ff ontopic:

Komt het niet door de warmte, of door anders eten dan normaal, ander tijdstip van trainen, verkeerd geslapen. En dan nog eens die dosis caffeine.

Want ik heb in de cut vaker op 1,2 gram per dag gezeten met caffeine waarvan 600 rond de training en daar had ik alleen de eerste dagen wat last daarna niet meer. En dat was icm efedrine.
                            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                            Go heavy or go home!

Comment

Heb dit ook laatst tijdens kickboxen meegemaakt, had daarvoor flink veel koffie naar binnen gewerkt en een blik redbull. Deed m'n handschoenen en scheenbeschermers af anders was ik zeker flauwgevallen!
                              Ik denk ook wel dat het door een combo van caffeine en warmte komt, toch maar effe oppassen de komende tijd!

Comment

@Snuff, is het nog een keer voorgekomen de afgelopen week?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X