Koppie Koffie Snuffie?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Straks durft snuff niets meer te posten
    "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by janieck spithoff View Post
      @semmetje dat is 1 topic, en het gaat helemaal niet om mij zelf maar om de vis. Daarnaast start snuff topics over een junkdag etc etc. Het kan me allemaal geen reed schelen! Snuff is 1 van de grootsten hier, hij kan zich beter bezighouden met andere helpen, want voor hem valt hier niks meer te leren.
      Ten eerste: HUH?

Om even verder te gaan. Jouw topic is een topic over een VIS (waar het eigenlijk niet eens over de VIS zelf gaat, maar goed) op een bodybuilding forum!!

Niet dat het mij wat uit maakt, maar zo'n topic interesseert MIJ dan weer geen zak en wat nog mooier is dat NIEMAND is die leert iets van zo'n topic. Maar dit betekend niet dat ik op in jou topic van dit soort onaardige opmerkingen (zoals jij ze in deze topic plaatst) plaatsen, beetje respectloos vind je niet? Tevens uit snuffs topic kunnen we tenminste iets leren.

Nou ja, al met al vind ik jou maar een aparte manneke...

Comment

Hee Jannieck, veel gegaind zie ik op je vis foto!!!!!!1!11!1!!
        Groeten

Comment

janieck, je linkerschouder is scheef, en loopt giga achter.
          trek je ook eens met links man, je bent zo uit vorm

Comment

Nog even een reactie op Yawgmoth.
            Hij had het over tolerantie mbt clen en efedrine....
            Snuff, heb jij het niet over t3 gehad? zijn toch wel middelen die een stuk zwaarder zijn als 600mg caffeine in 1 keer?
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
              Als jou het topic niet bevalt, blijf dan gewoon weg. Er is niks mis met dit topic en jij bent volgens mij de enige die er zich aan ergert. Sterker nog ik vind het juist wel 'leuk' om zulke verhalen te lezen.

Snuff vraagt zich natuurlijk terecht af, waarom dit gebeurde en gezien de hoge dosis cafeïne die hij er aan vooraf nam, is zijn link met cafeïne ook niet zo raar.

Dat er voor hem niks meer te leren valt is onzin. Ook al is hij nog zo groot, dan wil niet zeggen dat hij alles al weet. Het feit dat hij zo dit topic opent zegt al, dat hij niet alles weet en advies/hulp nodig heeft.
              Cheers bro, ik weet nog niet eens het topje van de ijsberg, er valt nog zoveel te leren.
              Meneer Janieck de Jankerd was gisteren gefrustreerd, waarschijnlijk had hij last van z'n polsen en kon er geen ruk aan geven of kon hij geen vis vangen om vervolgens zijn pikkie in zijn bek te proppen, en daarom vond hij het nodig om het op mij af te reageren. Ja via internet kan dappere Janieck het wel, het zo mij benieuwen hoe hij zal reageren als ik voor hem sta, kijken of hij dan nog zo dapper en stoer is.
              Originally posted by Ashley View Post
              Nog even een reactie op Yawgmoth.
              Hij had het over tolerantie mbt clen en efedrine....
              Snuff, heb jij het niet over t3 gehad? zijn toch wel middelen die een stuk zwaarder zijn als 600mg caffeine in 1 keer?
              Door wat meer erover te lezen ben ik van die gedachte afgestapt, dus geen T3 voor mij.
              Tis eigenlijk niet alleen die 600mg caffeine maar een combinatie van meerdere factoren.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                Tis eigenlijk niet alleen die 600mg caffeine maar een combinatie van meerdere factoren.
                En wat zijn die factoren dan?

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                  En wat zijn die factoren dan?
                  Net daarvoor enorme heuvel op gefietst dus had al een snellere hartslag.
                  Met gewichten in de weer.
                  Enorme warme dag.

Comment

Ik denk dat het vooral door de hitte komt.

Maar goed, dat ben ik hé.. en wie ben ik?

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                      Net daarvoor enorme heuvel op gefietst dus had al een snellere hartslag.
                      Met gewichten in de weer.
                      Enorme warme dag.
                      even een reactie wat betreft het warme weer vandaag, ik zweette tijdens deze training ook als een otter. Ik kan me dan indenken dat als je flink wat van die pilletjes neem dat je nog meer zou gaan zweten (flink=meer dan je normaal doet in Snuff zijn geval, toch?).

Enig idee hoe je het nou gaat voorkomen, lagere dosis?
                      "Straight outta gym"

Comment

Misschien zit ik er naast, ik heb het topic niet doorgelezen maar dacht dat dit een topic was net als snuf zijn junk, waar hij wilde laten zien hoeveel koffie hij wel niet op kon drinken. Maargoud, dat heb ik dus verkeerd blijkbaar. Fitness maniak, jij hebt ervaring met elke dag 100x masturberen, dus ik zou naar je advies luisteren nott..

En snuff? Ik een grote bek?! Ik heb geen 1 scheldwoord gebruikt !! Weetje wat ik een grote bek noem? Hoe jij tegen fallus praat in je anusspuittopic
                        Last edited by jantje91; 28-06-2010, 17:18.

Comment

Janieck doe nou niet zo stoer met je h00ft, je lult je er niet meer uit.

Kansloze pauper.
                          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Ik hoef me nergens uit te lullen Steek je arm er nog maar verder in osterich.

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
                              even een reactie wat betreft het warme weer vandaag, ik zweette tijdens deze training ook als een otter. Ik kan me dan indenken dat als je flink wat van die pilletjes neem dat je nog meer zou gaan zweten (flink=meer dan je normaal doet in Snuff zijn geval, toch?).

Enig idee hoe je het nou gaat voorkomen, lagere dosis?
                              Hehehe, nou voorlopig even helemaal geen caffeine, zelfs geen koffie.
                              Originally posted by janieck spithoff View Post
                              Misschien zit ik er naast, ik heb het topic niet doorgelezen maar dacht dat dit een topic was net als snuf zijn junk, waar hij wilde laten zien hoeveel koffie hij wel niet op kon drinken. Maargoud, dat heb ik dus verkeerd blijkbaar. Fitness maniak, jij hebt ervaring met elke dag 100x masturberen, dus ik zou naar je advies luisteren nott..

En snuff? Ik een grote bek?! Ik heb geen 1 scheldwoord gebruikt !! Weetje wat ik een grote bek noem? Hoe jij tegen fallus praat in je anusspuittopic
                              Wat ben je toch een zielig mannetje, gedraag je eens een beetje man, doe niet zo kinderachtig.
                              Je kunt nog steeds een grote bek hebben al scheld je niet.
                              En ik en Fal weten wat we van elkaar vinden, daar hebben wij geen snotneus voor nodig zoals jij om dat te vertellen.

En weet je wat ik nog het allerzieligste van jou vind?
                              Dat je de hele tijd stoer loopt te doen en dan vertel je dat je fout zat.
                              En nou oprotten uit mijn topic mafkees!
                              Jij weet echt hoe je vrienden moet maken.

Comment

Hehe eindelijk weer een rel, was toch al weer een week geleden

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X