Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Wat bedoel je met effect? Ze gaan elkaar niet versterken ofzo, toch niet direct.
Ik neem aan dat je wil cutten, daar kan die fatburner bij helpen en creatine kan ervoor zorgen dat je wat meer spiermassa vasthoudt.
Wat bedoel je met effect? Ze gaan elkaar niet versterken ofzo, toch niet direct.
Ik neem aan dat je wil cutten, daar kan die fatburner bij helpen en creatine kan ervoor zorgen dat je wat meer spiermassa vasthoudt.
@ TS, ja tuurlijk en nee je krijgt geen special effects
@Brambo, ik vraag me af waarom mensen zeggen dat je meer massa behoudt met creatine, je houd intramusculair en subcutaan wat meer vocht vast, maar dat heeft weinig met daadwerkelijke spiermassa te maken, wat is de redenatie erachter? Is het zo logisch als creatine = krachtwinst = meer massa vasthouden, want dat lijkt me logisch. Maar then again waarom zou je dan stoppen met creatine als je bulked?
The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
@ TS, ja tuurlijk en nee je krijgt geen special effects
@Brambo, ik vraag me af waarom mensen zeggen dat je meer massa behoudt met creatine, je houd intramusculair en subcutaan wat meer vocht vast, maar dat heeft weinig met daadwerkelijke spiermassa te maken, wat is de redenatie erachter? Is het zo logisch als creatine = krachtwinst = meer massa vasthouden, want dat lijkt me logisch. Maar then again waarom zou je dan stoppen met creatine als je bulked?
Idd, wat extra kracht, extra spiermassa vasthouden. Zo dacht ik toch dat creatine kon helpen, kan er ook naastzitten, heb er zelf geen ervaring mee. De laatste tijd hoor ik wel steeds meer dat creatine niet aan te bevelen is tijdens een cut, maar een bron kan ik niet meteen vinden.
Idd, wat extra kracht, extra spiermassa vasthouden. Zo dacht ik toch dat creatine kon helpen, kan er ook naastzitten, heb er zelf geen ervaring mee. De laatste tijd hoor ik wel steeds meer dat creatine niet aan te bevelen is tijdens een cut, maar een bron kan ik niet meteen vinden.
Ik ken de theorie erachter, maar gaat natuurlijk nergens over dat je normaal geen creatine gaat gebruiken, maar omdat je gaat cutten wel, dat was meer mijn punt.
Creatine wordt afgeraden in cut omdat je vocht vasthoud, wat de indruk kan wekken dat je minder droog staat dan je bent. Verder reageren sommige mensen op creatine met een opgeblazen buik, wat ook niet echt goed is voor je zelfvertrouwen in een cut.
The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
An Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Comment