vakantie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vakantie

hoi iedereen, ik ga over een paar dagen op vakantie en heb een paar vragen;

ik gebruik sinds kort whey, heeft het zin om een paar shakes mee te nemen op vakantie, voor de eerste 3-4 dagen na de laatste training? en moet ik dan poeder meenemen, of kan ik gewoon de shakes in flesjes meenemen?

ik ga ongeveer 3 weken op vakantie. heeft iemand een idee of ik veel kracht zal verliezen in 3 weken zonder trainen? (niet dat ik nu heel sterk ben... 45 kilo bp 56 kilo latt pulldown om een indicatie te geven)

groeten, Emiel

Ik zie niet in waarom je per se Whey mee wilt nemen, geniet van je vakantie.

En ja, krachtverlies zal zeker plaatsvinden. Maar het zal vast niet dramatisch veel zijn.
    Dumbells build a bigger chest
    Barbells build a bigger ego

Comment

ik zou voor een pot BCAA en L-Glutamine gaan en die elke dag verspreid over de dag nemen en zorgen dat je met je voeding genoeg binnen krijgt.BBQ!lekker veel vlees enz.

Comment

Originally posted by Roy P View Post
        Ik zie niet in waarom je per se Whey mee wilt nemen, geniet van je vakantie.
        ik ga zaterdag weg, en train vrijdag voor het laatst. dus ik denk dat het nog wel nut zou hebben zaterdag en zondag een shake te nemen, of niet?

Comment

Pin je niet zo vast op die eiwitten man, ga lekker vakantie vieren!

Comment

Ik vraag me af wat je van die 'shakes' verwacht.. zou het alleen rondom de training nemen en eventueel bij het ontbijt. Een compleet voedingsschema, dat is wat je moet hebben.. en dan stellen de whey shakes weinig voor.
            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Het ligt eraan wat je op vakantie gaat doen. Als je gaat zuipen en slecht eten verlies je uiteraard meer kracht dan als je dat niet doet. Ik zou zeggen geniet en doe wat je wil doen.
              Wil je toch nog een beetje bezig zijn ga dan lekker elke ochtend zwemmen of hardlopen ofzo.

Comment

hangt er gewoon vanaf wat je gaat eten/drinken op vakantie... als je voeding kut zal zijn dan zou ik voor elke dag wel een paar shakes voorzien zodat je eiwitinname toch goed blijft

kracht ga je niet drastisch veel verschil merken aangezien je nog niet zo lang bezig bent
                onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

Originally posted by emielovic View Post
                  ik ga zaterdag weg, en train vrijdag voor het laatst. dus ik denk dat het nog wel nut zou hebben zaterdag en zondag een shake te nemen, of niet?

Gewoon op zaterdag ochtend een lekkere shake nemen en verder niet druk maken om je shakes.
                  Lekker genieten van je vakantie.
                  elke dag stevig ontbijten (dan heb je de rest van de dag ook minder trek in junkfood), lekker een gekook eitje elke ochtend, lekker veel BBQ eten met kip en biefstuk (niet cremeren dat vlees natuurlijk) en na de vakantie weer knallen.

Goed eten dus, dat vermindert ook de nare eigenschappen van alcohol, als je dat zou gaan drinken. En eet lekker veel fruit als je drinkt, veel vitamine C en antioxidanten.
                  1e Masters Superbody YBF 2011!
                  Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X