welke supplementen mogen niet ontbreken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• welke supplementen mogen niet ontbreken

Hallo,
    ik ben een tijdje uit de running geweest door blessure....
    ik ga nu weer starten met een nieuw schema nu ben ik benieuwd wat jullie altijd in huis hebben als supplementen en waar jullie goede ervaringen mee hebben.
    mijn supplementen:
    whey shake
    bcaa's
    glutamine
    multivitamine
    creatine
    visolie caps
    Is dit overdreven?of op zich wel goed?
    grtz

is goed (ik ga er vanuit dat je voedingsschema op orde is)
    The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
    Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

mijn voedingsschema:
      7:00 whey shake,banaan,3boterhammen met pindakaas
      9:30 blikje tonijn,2boterhammen
      12:00 4boterhammen ,2met kipfricandeau,2met jam,pot kwark
      15.00 appel,2plakken ontbijtkoek,100gram kip
      18.00 200gram pasta (droog gewicht)300gram mager rundergehakt,250gram groenten,tomatensaus
      21.00 2plakjes 30+kaas
      10.30 whey shake

Comment

ik weet je stats niet, en de je zou de waardes (k/e/v) erbij moeten zetten en het kcal
        je onderhouds niveau wat je wilt, bulken of cutten.
        Eerste zicht krijg je te veel suikers binnen
        Kwark 's avonds (trage eiwitten voor de nacht)
        Als je dat hebt gedaan, zal ik eens opnieuw kijken. (ontbijtkoek wat is dat?)
        The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.

Comment

Originally posted by ironbrotherhood View Post
          ik weet je stats niet, en de je zou de waardes (k/e/v) erbij moeten zetten en het kcal
          je onderhouds niveau wat je wilt, bulken of cutten.
          Eerste zicht krijg je te veel suikers binnen
          Kwark 's avonds (trage eiwitten voor de nacht)
          Als je dat hebt gedaan, zal ik eens opnieuw kijken. (ontbijtkoek wat is dat?)
          ontbijtkoek---> suikerkoek

@iron wat is er mis met te veel suikers... sorry wel beetje off topic

Comment

Wat is een tijdje en hoe lang/intensief trainde (kracht) je daarvoor al?

Zoals ironbrotherhood al aangaf eerst voedingsschema helemaal in orde brengen dan pas je bekommeren om supplementen (aanvullen waar nodig, nemen om te nemen is zinloos).

Comment

Ben ik het niet helemaal mee eens.
              Ook al is je voedingschema nog niet op orde,de supplementen zullen je toch altijd al wat helpen.Sommige supplementen heb je gewoon nodig wil je alles binnenkrijgen.

Comment

Originally posted by pompie View Post
                Ook al is je voedingschema nog niet op orde,de supplementen zullen je toch altijd al wat helpen.Sommige supplementen heb je gewoon nodig wil je alles binnenkrijgen.
                leg is uit, verras me...
                want ik vind jou stelling bullshit.

Comment

Originally posted by ironbrotherhood View Post
                  leg is uit, verras me...
                  want ik vind jou stelling bullshit.
                  Stel je voedingschema is ruk.
                  Je zou multivitamine en visolie nemen, dan krijg je in ieder geval wat vitamine en mineralen binnen van de multi vitamine. En omega 3 van de visolie....is echt niet zo dom gedacht.
                  Klant van mij slikt ook supps en die doet niet aan sport of heeft een voedingsschema, maar heeft er wel baat bij.
                  Is niet gezegd dat supps alleen maar voor de sporter is met een uitgebalanceerd voedingspatroon.

En op de vraag welke supp ik gebruik. Zie link.

http://forum.bodynet.nl/voedingssupp...j-in-huis.html
                  Last edited by Ashley; 24-07-2010, 07:12.
                  ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                    Je zou multivitamine en visolie nemen, dan krijg je in ieder geval wat vitamine en mineralen binnen van de multi vitamine. En omega 3 van de visolie....is echt niet zo dom gedacht.
                    Klant van mij slikt ook supps en die doet niet aan sport of heeft een voedingsschema, maar heeft er wel baat bij.
                    Is niet gezegd dat supps alleen maar voor de sporter is met een uitgebalanceerd voedingspatroon.

Onze reactie hier doelt op iemand die spiermassa wil aanzetten. Uiteraard is het perfect mogelijk dat sommige mensen met of zonder een bepaald voedingsschema nog niet aan alle nodige elementen komen, waardoor zij zeker gebaat zijn met supplementen.

Als je echter spiermassa wil winnen, gaat een deftig voedings- en trainingsschema altijd de eerste stap blijven.

Een supplement heet niet voor niets 'supplement', het kan maw een toevoegende waarde hebben die echter enkel zijn maximaal potentieel zal bereiken als de basis al in orde is.

Spijtig dat sommigen nog steeds supplementen zien als volwaardige compensatiemiddelen en ze dus ook gewoon kopen zonder de moeite te doen om het dagelijkse globale dieet wat aan te passen . Supplementen vullen inderdaad tekorten aan, maar ze bekijken als een compleet alternatief is net een brug te ver.

Supplementen nemen zonder een deftig voedingsschema is wanneer je aan bb, fitness of powertraining doet, zonde van je geld en jammer voor je fysiek.

Comment

Originally posted by Ashley View Post

als je te weinig eet, mag je nog zoveel supps nemen als je wilt, zwaarder kan je niet worden omdat je lichaam met tekorten moet werken...

Comment

Originally posted by pompie View Post
                        Dat je het niet mee eens bent, maakt het niet in orde. Wat je zegt is gewoon pure bullshit.

Afijn... wat ik als basis vind.
                        Een goede Whey, multivits, visolie caps.
                        rest kun je prima uit voeding halen.
                        weightgainers meest overrated troep die er is zolang je niet eens 5000kcal op een dag uit voeding weet te halen.

Comment

het zijn supplementen, het woord zegt het zelf.. die mogen allemaal ontbreken.
                          On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

ik train al 10jaar ben nu 3maanden uit de running geweest wegens een schouderblessure.
                            heb altijd voedingsschema gevolgd van siggi segers waar ik train.omdat ik in de bouw werk denk ik dat de suikers niet zo veel kwaad kunnen,verbrand vrij veel calorieen.en voel me slap als ik te laag ga in mijn suikers.mijn lichaam kan het hebben denk ik.ik heb me tijdens mn stop aan dit schema gehouden +-en heb weinig spiermassa verloren.mijn statistieken:lengte 1m91,94kg,vetpercentage +-15%.
                            grtz

Comment

vetpercentage 11% foutje....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X