Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
IK LEES TEGENWOORDIG VEEL OVER NACHTPROTEINE ZOU HET WERKEN IK BEGIN HET ME ECHT TE GELOVEN WEET IEMAND HIER IETS MEER OVER DANK U BIJ VOORBAAT IEDEREEN
Bedoel je whey proteine nemen voor je gaat slapen ?
Is inderdaad heel goed voor de groei.
Doe ik ook altijd , half uurtje voor het slapen 70 gr whey proteine met water.
Ga je toch tegenspreken
whey is niet zo goed voor voor de nacht. Je kan veel beter caseine eiwit nemen omdat die gewoon trager afgebroken word. en whey gewoon erg snel en je hebt liever een wat langere afgifte van eiwit in de je slaap.
Denk je echt dat dat zo belangrijk is ?
Ok caseine zal beter zijn , maar voor amateurtjes zoals wij speelt dat echt geen rol hoor , of ben je misschien in wedstrijdvoorbereiding ?
In opbouwfase moet je gewoon eten , eten en nog eens eten.
En of dit nu met pro80 , pro85 , pro95 , whey of caseine is zal weinig of niets uithalen.
Er proberen hier altijd mensen het laatste uit de zak te halen , maar hier is niemand of toch bijna niemand die wedstrijden gaat doen voor zover ik kan lezen , denk je dan dat het echt zoveel uitmaakt.
We zijn maar amatuers en probeer niet steeds iets nieuws te zoeken , blijf bij de "BASIS" tot je van jezelf vind dat je staat waar je moet staan , en lig niet te muggeziften.
Of je nou pro bent of wilt zijn of gewoon amateur, dat verandert natuurlijk helemaal niets aan de behoeften van je lichaam.
Het gaat hier om het verschil tussen eiwitten die heel snel opgenomen worden en eiwitten die de afgifte over een groot deel van de nacht uitspreiden. Tijdens rust groei je en voor groei heb je eiwitten nodig toch?
Lijkt me dus geen muggeziften als er gesteld wordt dat de 'langzame' eiwitten specifiek voor de nacht beter zijn.
Bij mijn weten zijn er zelfs speciale potten eiwit die bedoeld zijn voor in te nemen vlak voor het slapen gaan. Er zijn ook mensen die gewoon whey nemen maar daarvan niet kunnen slapen, ik ben zo eentje
Citaat[/b] (Shannasse @ Mrt. 29 2004,11:29)]Of je nou pro bent of wilt zijn of gewoon amateur, dat verandert natuurlijk helemaal niets aan de behoeften van je lichaam.
Het gaat hier om het verschil tussen eiwitten die heel snel opgenomen worden en eiwitten die de afgifte over een groot deel van de nacht uitspreiden. Tijdens rust groei je en voor groei heb je eiwitten nodig toch?
Lijkt me dus geen muggeziften als er gesteld wordt dat de 'langzame' eiwitten specifiek voor de nacht beter zijn.
Ok , is voor de rest dan alles in orde bij jou ?
Eten training en dergelijke , want als ik de voedingsschema's hier zo eens bekijk wordt daar toch ook niet veel aandacht aan besteed.
Daarom zeg ik dat het soort proteine dat je neemt voor je gaat slapen niet zo "belangrijk" is.
Laat anders eens een fotoke achter bij "fotos leden".
sammy wat heeft een foto nou met een voedingsschema te maken?dus als je groot bent heb je een goed voedingsschema..zie jij het zo
ik ken genoeg mensen die een beter eetpatroon hebben dan mij en goed trainen maar wel een stuk kleiner zijn.dus zo kan je het niet zien vind ik
maar even on toppic:ik denk dat er niet voor niets nacht eiwitten zijn maar zelf neem ik ook gewoon whey eiwit voor het slapen en bevalt me prima.meestal mix ik er nog wel een magere kwark door.
greetz
Ik neem al meer dan een jaar 450 gram magere kwark voor het slapen gaan.
Rond 6 uur 's avonds eten we warm, en rond 9 neem ik dan nog een maaltijd. Nou had ik vroeger vaak dat ik in bed lag en nog honger had. En een shake vult niet echt, en ik probeer ook om voor het slapen gaan niet veel te drinken, omdat je anders 's nachts eruit moet om te plassen.
En ik kwark zitten trage eiwitten, dus langzame afgifte. Sammy heeft wel een punt dat het voor een amateur misschien niet zoveel uitmaakt, maar dat is een andere discussie.
Ik moet wel een beetje meegaan met sammy.
Egt traagafgevende eiwitten heb je niet. (was ook nog een keer in een post van 3xl uitgelegd klonk erg logisch) Je hebt wel eiwitten met een omhulsel dat langzaam oplost in je maag zodat je na zo ongeveer 3 uur weer eiwitten in je maag hebt.
Als je er tog alles uit wilt halen wat je eruit kan halen dan moet je savonds 1-2 keer wakker worden en ff snel een shake nemen, maar wat sammy zegt wij zijn op zich amateurs en voor ons maakt het denk ik niet zo veel uit.
En met de voedingsschema's. Ik merk eigenlijk altijd dat degene die naturel zijn (lange tijd) meer moeite doen voor voeding en er meer van af weten dan mensen die al snel zijn begonnen met kuren en zich maar volproppen met alles, als ze maar genoeg eiwitten binnen krijgen. (ik zeg dus niet dat iedereen hier die kuurt er geen moeite aan besteed, maar bij veel wel minder dan de naturellers )
Citaat[/b] (Adonis @ Mrt. 29 2004,14:54)]Ik moet wel een beetje meegaan met sammy.
Egt traagafgevende eiwitten heb je niet. (was ook nog een keer in een post van 3xl uitgelegd klonk erg logisch) Je hebt wel eiwitten met een omhulsel dat langzaam oplost in je maag zodat je na zo ongeveer 3 uur weer eiwitten in je maag hebt.
Als je er tog alles uit wilt halen wat je eruit kan halen dan moet je savonds 1-2 keer wakker worden en ff snel een shake nemen, maar wat sammy zegt wij zijn op zich amateurs en voor ons maakt het denk ik niet zo veel uit.
En met de voedingsschema's. Ik merk eigenlijk altijd dat degene die naturel zijn (lange tijd) meer moeite doen voor voeding en er meer van af weten dan mensen die al snel zijn begonnen met kuren en zich maar volproppen met alles, als ze maar genoeg eiwitten binnen krijgen. (ik zeg dus niet dat iedereen hier die kuurt er geen moeite aan besteed, maar bij veel wel minder dan de naturellers )
IK heb één kuur gedaan en voor de rest naturel getraind en zoals ik al in andere topics zei moeten naturels meer naar hun voeding kijken dan mensen die kuren, een naturel kan geen enkele misstap permiteren.
Bij mij in de fitness traint een kerel die er perfect uit ziet, knappe sixpack, paar serieuse armen ,om het kort te maken een perfect lichaam, als je dan aan die gast vraagt hoe zit het met uw voeding dan antwoord die "welke voeding" die kerel heeft nog nooit gehoord van een dieet voor droger te worden of voor massa en toch ziet hij er perfect uit, ik heb mijn voeding altijd 100% serieus genomen en als je dan zo een kerel ziet dan begin je te denken doe ik het niet iets te serieus.
ik begrijp wat je bedoeld snipke. Maar gewoon serieus nemen hoor. Ten eerste voor je gezondheid en ten tweede hoef je minder snel te grijpen naar t3, clen etc. zonder is altijd beter dan met
Citaat[/b] (Shannasse @ Mrt. 29 2004,11:29)]Of je nou pro bent of wilt zijn of gewoon amateur, dat verandert natuurlijk helemaal niets aan de behoeften van je lichaam.
Ok , is voor de rest dan alles in orde bij jou ?
Eten training en dergelijke , want als ik de voedingsschema's hier zo eens bekijk wordt daar toch ook niet veel aandacht aan besteed.
Daarom zeg ik dat het soort proteine dat je neemt voor je gaat slapen niet zo "belangrijk" is.
Laat anders eens een fotoke achter bij "fotos leden".
Waarom zou een foto van mij van belang zijn Sammy? Moet ik soms ook meer dan 90 kilo wegen om door jou serieus te worden genomen?
In dat geval ga je erg bedrogen uitkomen hoor, zoals je in mijn profiel kunt zien en de meesten hier ook echt wel weten ben ik namelijk een vrouwtje van 1.70 meter, zou mij vast niet staan die +90 kilo...
Over voeding weet ik trouwens redelijk wat en ben daar ook erg serieus over zoals uit talloze posts hier op het board blijkt.
Over de rest, ik zeg ook niet dat de soort eiwit die je 's avonds neemt het belangrijkste is wat er is hoor.
Ik protesteer vooral tegen de door jouw gebruikte term 'muggeziften' terwijl Dino gewoon een feit aanstipt.
Ik krijg steeds meer de indruk dat iemand wat jou betreft zo groot en zwaar mogelijk moet zijn wil jij diegene serieus nemen.
Jouw keus uiteraard, maar wat mij betreft wel erg kortzichtig. Er spelen voor mij in ieder geval heel wat meer factoren mee...
Citaat[/b] ]een vrouwtje van 1.70 meter, zou mij vast niet staan die +90 kilo...
ghehehehe nee zou inderdaad niet zo mooi staan denk ik
En zeg ook niet dat whey slecht is ben alleen van mening dat andere eiwitten dan whey beter zijn voor voor het slapen gaan en of je nou prof of voor de lol doet maakt toch niet uit we zijn met ze allen met hetzelfde bezig en proberen een mooi lichaam te krijgen. En blijf gewoon hetzelfde antwoord geven als iemand vraagt wanneer kan je het beste whye innemen en dan zeg ik na de training en voor je ontbijt en voor het slapen gaan gewoon kwark of caseine kip of eieiwit.
Want er zitten gewoon verschillen in de eiwitten. Net zoals 3xl zegt hydrolaat breekt gewoon het allersnelst af dus dat neemt hij het liefst na de training.
MAar ik moet blijkbaar eerst armen van 55cm creeren voordat ik erover mee kan praten
Citaat[/b] (Adonis @ Mrt. 29 2004,17:16)]ik begrijp wat je bedoeld snipke. Maar gewoon serieus nemen hoor. Ten eerste voor je gezondheid en ten tweede hoef je minder snel te grijpen naar t3, clen etc. zonder is altijd beter dan met
IK weet het adonis mijn voeding is belangrijk, en denk toch te weten waarover ik spreek als het over voeding gaat, tegenspreken mag je me altijd
Maar denkt iedereen hier nu ook dat die profs hun voeding serieus nemen, als je sommige reportages leest dan grijpen die nog eerder naar een pak friet met ketchup of naar de Mc donalds.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment