Cellmass+no explode

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cellmass+no explode

Beste mede fitness fanaten,

Ik zit al een tijdje te denken om no-explode + cellmass te gaan gebruiken om wat spiermassa aan te komen. Heeft iemand ervaring hiermee? En eventuele negatieve effecten?

Stats: 195
    15-17%
    100 kg
    rustdagen 3200 kcal
    trainingsdagen 3500 kcal

Greetz!
    Vroeger dacht ik dat mijn beperkingen mijn grenzen waren!

Ervaring met NO-explode is dat het naar bagger smaakt.
    Werd er wel energiek van maar het is me toch maar chemisch in de mond!

Comment

smaak is volledig persoonlijk...er zijn 6! smaken...er zit voor de meeste mensen wel een prima smaak bij..

minder makkelijk is dat je er wel rekening mee moet houden dat je het op een lege maag moet nemen, dat moet je even in je patroon in passen.

verder zijn veel jongens tevreden over de combi!

cell mass & no-xplode
      http://www.body-supplies.nl

Comment

Gewoon doen, negatieve effecten na een goeie training no explode kan je daarna nog wel is best wel duff en prikkelbaar worden. Heb hem zelf ook gehad samen met nitrix vond het wel een lekkere stack maar had niet echt het idee dat de nitrix wat toevoegde. En ik vond de smaak wel meevallen vond hem zelfs lekker na een tijdje haha .

Comment

Oke ja ik ga nog ff een maandje w8en en dan ga ik er maar gewn aan beginnen. Ja de smaak is niet zo'n probleem doe er wat granaatappelsap en bosfruchten bij. Dan smaakt alles lekker. Wat doet die nitrix dan precies want daar heb ik ook wel is van gehoort?
          Iig thnx tot zover!

Greetz
          Vroeger dacht ik dat mijn beperkingen mijn grenzen waren!

Comment

No-xplode is bende. ik had no-xplode nt gekocht, was écht weggegooid geld.

je ken beter Unleash of no-shotgun kopen!
            The only Limitation is your Imagination!..

Comment

No explode nt vind ik wel een bende, 1 sacket voel ik niks. Ik had gewoon de potten en ging der zeker lekker mee, ik voelde weer niks van unleash . Nitrix krijg je wel een aardige pomp van maar zou het in de toekomst niet meer nemen.

Comment

No-xplode in de smaak Fruit punch vind ik heerlijk, 300ml water met in de eerste week 1 scoop en de opvolgende weken 2 scoops. Ben dan niet meer te stoppen en de resultaten tijdens het trainen zijn goed.

Dit in combinatie met de Cellmas ( iedere ochtend op een lege maag en direct na het trainen 1scoop op 250ml water ) heb ik goeie resultaten behaald, meer kracht een goeie volle pomp en de weegschaal gaf naar 6 weken een zeer positief resultaat. Maar liefst 6kg er bij, dit wel in combinatie met een goed eetschema natuurlijk. Ook is mijn vetpercentage behoorlijk gedaald.

Ben nu zelf alleen nog benieuwd wat de meerwaarde van Nitrix is?! Nog nooit geprobeerd maar word wel in een stack verkocht met cellmass en no xplode..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X