Eiwitten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eiwitten

Hallo members,

Ik heb een vraagje over eiwitten, ik heb een emmer van me oom gehad met whey-eiwitten (2,5 kg), ten minste houdbaar tot 23-04-04. Nu wil ik jullie vragen of het kwaad kan om deze eiwitten nog te bebruiken, of ik kan het beter weg doen?
    Looking forward 2 hear from you....

Groetjes

Mike
    Get musled, or die trying...

Ik denk niet echt dat dat kwaad kan. zeker niet omdat ze nog niet zolang overtijd zijn. Misschien dat de kwaliteit van de proteine er iets op achteruitgegaan is...
    Zou zonde zijn om ze weg te smijten...

greetzzz
    The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

Zoals ik eerder al zei, geopende emmer weggooien, is de emmer nog dicht kan het geen kwaad.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Curiosio @ Apr. 26 2004,18:01)]Zoals ik eerder al zei, geopende emmer weggooien, is de emmer nog dicht kan het geen kwaad.

Greets...
        sluit ik me bij aan.

als ie al geopent is namelijk,kan het wel eens zo zijn dat je er beetje ziek van wordt.

greetz

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (ariekanarie @ Apr. 27 2004,13:44)]
          Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Curiosio @ Apr. 26 2004,18:01)]Zoals ik eerder al zei, geopende emmer weggooien, is de emmer nog dicht kan het geen kwaad.

Greets...
          sluit ik me bij aan.

als ie al geopent is namelijk,kan het wel eens zo zijn dat je er beetje ziek van wordt.

greetz
          Heleboel beetjes...

Greets...

Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Zou er weinig risico meenemen en gewoon weggooien. Want die pot staat al echt lang dan die dingen zijn meestal best lang houdbaar.
            eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (dino21 @ Apr. 27 2004,19:06)]Zou er weinig risico meenemen en gewoon weggooien. Want die pot staat al echt lang dan die dingen zijn meestal best lang houdbaar.
              Juist daarom kan het bij een dichte pot niet veel kwaad Dino.  
              Houdbaarheidsdata zijn altijd aan de voorzichtige kant. En hoe langer iets houdbaar is hoe meer rek erop zit...
              Bv een blik soep dat een jaar of vier houdbaar is, dat is dan echt niet een maand na de datum opeens bedorven.
              Maar is het eenmaal open zou ik het twee dagen later niet meer proberen.  

Comment

je hebt ook wel gelijk shanasse
                En als je de pot opendraait en er komt een rotte eieren geur uit dan is er misschien wel iets aan de hand
                eat eat eat and look like a freak!

Comment

Goedemorgen allemaal,

Thnx voor de reacties, de zak is wel open geweest, langetijd geleden. heeft daara gewoon dichtgeknoopt in een emmer op de kast gestaan (in de schaduw). Maar ja.... Ik heb vanmorgen toch maar een nieuwe pot eiwitten besteld. Het zekere voor het onzekere toch.

Groetjes,

Mike
                  Get musled, or die trying...

Comment

Ja ziek worden kan altijd nog hahahahaha

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X