crack (revolutions)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• crack (revolutions)

hey,
    ik wil denk ik crack van revolutions bestellen want het schijnt erg goed te zijn. alleen ik kan nergens iets vinden of het slecht voor je is en hoelang je het kan gebruiken enzo. Want creatine bijvoorbeeld zou je ook niet te lang moeten gebruiken. Weet iemand hier iets meer over?
    groetjes

Zoekfunctie gebruiken, is genoeg info over te vinden.
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Crack is het beste tot nu toe...echt waar het is goed zal je blij mee zijn . Nadelen naar het schijnt (is helemaal niet bewezen) dat je prostaat eventueel groter zou kunnen worden heb ik gehoord...boeie :P

Comment

precies. mocht je plasproblemen krijgen doe je gewoon een turp (-> google)

:P

Comment

haha een turp zie ik niet zo zitten verder nog nadelen?

Comment

Crack is goed spul.
            Elke product wat je koopt wat verder gaat dan je eigen lichaam kan schadelijk zijn.
            Tot nu toe zijn er geen gevallen waar ernstige schade wordt vermeld.
            De vergrote prostaat komt voornamelijk voor met anabole steroïden. Maar dat is een ander onderwerp.
            Als je crack gebruikt doe het dan wel goed.
            Ik zie genoeg 'jochies' die net ff in de gym komen en zon hele pot naar binnewerken.
            Verdeel het over de trainingsdagen.
            Voorbeeld:
            Train je 3x in de week.

Ma Wo Vrijdag.

Dan neem je op maandag en vrijdag alleen de crack in.
            Zodat het lichaam kan rusten en niet aan het suplement gewent kan raken.
            Als het lichaam er eenmaal aan went dan wertk het niet tot nihil.

Comment

Nerveusiteit. Na de training.
              Slapeloosheid bij het laat inneme van .....
              Make it happen, shock everyone!

Comment

Hey ff een ander vraagje, ben geboren met 1 nier, en in crack zit creatine? Ik las ergens dat creatine niet goed is voor je nieren, is het wel verstandig voor mij om het te blijven gebruiken? neem nu iedere training anderhalve schep :P

Comment

Nee het is niet goed.
                  Je kan het gebruiken maar veel minder en niet zovaak gebruiken.
                  Zoals ik al zei neem een trainingsdag dat je geen crack gebruikt.

Comment

heb het net gebruikt en het ging op zich wel lekker maar niet die tintelingen enz. dat doen ze volgens mij gewoon om je beetje lekker te maken net als dat kleine tijd schemaatje waar ze iedere 5 minuten beschrijven, al met al op zich wel ok

Comment

crack is een van de meest gehypte producten van dit moment...
                      Het werkt goed, maar NOX PUMP en SUPERCHARGE van labrada
                      en zelfs no shotgun zijn naar mijn mening sterker

Al met al is crack ook wel OK, maar geloof niet in die verhaaltjes allemaal...
                      Het is gewoon een lekkere boost voor een paar uurtjes
                      De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Originally posted by showtime View Post
                        heb het net gebruikt en het ging op zich wel lekker maar niet die tintelingen enz. dat doen ze volgens mij gewoon om je beetje lekker te maken net als dat kleine tijd schemaatje waar ze iedere 5 minuten beschrijven, al met al op zich wel ok
                        Nou... crack is alleen leuk voor 3 weken, maar eerlijk is eerlijk..

Toen het nog goed werkte had ik het gewoon koud onder een warme douche, en was het net alsof er stroom over m'n hoofd heen liep Een energie boost die echt zijn gelijke niet kende in de supplementen. Jammer dat het niet normaal snel went.
                        Tintelingen etc.

Wel een depri gevoel naderhand.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X