waneer welke supplementen??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• waneer welke supplementen??

halo,

k'Heb vandaag supplementen gekocht, maar ik weet niet echt goed meer waneer ik wat moet nemen door een teveel aan informatie op het internet.

het gaat om devolgende supplementen: ONT protein 92 (84,1gr/100 gr eiwitten)
    TWINLAB amino fuel
    TWINLAB creatine fuel mega

ONT protein neem ik s'ochtends, 30 min na training, en voor het slapen
    Amino fuel juist voor en direct na training
    creatine direct na training ook

klopt dit? en wat op niet traindagen? moet ik bij creatine eerst mijn spieren opladen? mag ik die amino s'ochtends ook nemen (eventueel ter vervanging van die whey)?

heeft iemand een schema van wat ik waneer nodig heb want ik ga een beetje de mist in, lol

ps, train al 2.5 maand en heb goed voedings schema

ik hoor het wel merci

1) niet echt slim om supplementen te kopen zonder te weten hoe en wanneer je ze kan/moet gebruiken

2) als je pas 2,5 maand traint is het sowieso onzin om al supplementen te gebruiken. Whey is de enige uitzondering daar.
    Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by tafel View Post
      halo,

k'Heb vandaag supplementen gekocht, maar ik weet niet echt goed meer waneer ik wat moet nemen door een teveel aan informatie op het internet.

het gaat om devolgende supplementen: ONT protein 92 (84,1gr/100 gr eiwitten)
      TWINLAB amino fuel
      TWINLAB creatine fuel mega

ONT protein neem ik s'ochtends, 30 min na training, en voor het slapen
      Amino fuel juist voor en direct na training
      creatine direct na training ook

klopt dit? en wat op niet traindagen? moet ik bij creatine eerst mijn spieren opladen? mag ik die amino s'ochtends ook nemen (eventueel ter vervanging van die whey)?

heeft iemand een schema van wat ik waneer nodig heb want ik ga een beetje de mist in, lol

ps, train al 2.5 maand en heb goed voedings schema

ik hoor het wel merci
      Goeiedag

Ik ben sakurakilla en wie ben jij :O

Comment

Originally posted by sf01 View Post
        1) niet echt slim om supplementen te kopen zonder te weten hoe en wanneer je ze kan/moet gebruiken

2) als je pas 2,5 maand traint is het sowieso onzin om al supplementen te gebruiken. Whey is de enige uitzondering daar.

1) ze zeiden amino kan ter vervanging van whey, ik neem ze juist voor en juist na training, en crea enkel na training maar er zijn zoveel verschillende meningen over wat je waneer het best neemt ...

2) ik heb vroeger al wat getraint enz maar meer push ups squats pull ups en met halters meest compount oefeningen, maar sinds een 2.5 maand ga ik echt naar de gym en doe ik isolatie oefeningen
        en waarom is het onzin om als beginner supplementen te nemen ik begrijp wel dat ik ze minder nodig heb omdak ik nog voldoende groei, maar bij een beginner hebben supplementen toch evenveel effect?

ik kan nu ook moeilijk die supplementen wegsmijten é

dus als je je wijsheid ff wilt delen aub?

Comment

Hier: http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...tml#post760744 kan je wat ideetjes opdoen.
          Alleen heb jij niet dezelfde spullen, maar het gaat om het idee.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

En over je voedingsschema heb ik mijn twijfels als je niet weet wat je met je supps moet :P
            Maar dat is een andere discussie
            19j - 1.96m - 105kg
            Train harder, grow faster

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X