Olimp Creatine Xplode

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Olimp Creatine Xplode

SAMENSTELLING

MATRIX 6 sterke BLEND (creatine malaat, creatine ethyl ester HCl, magnesium creati-ne chelaat CREATINE MAGNA POWER ®, creatine alpha ketoglutaraat, creatine pyruvaat, creatine citraat), verdikkingsmiddel - arabische gom, taurine, aroma's, zoetstoffen - acesulfaam K, sucralose, kleuren: karmijn.
    Iemand dit product al uitgeprobeerd? Kan ik het vergelijken met crack revolutions?

Hij staat in het boekje van Sport&Fitness.... 6 zuivere creatines.

Comment

Aanbevolen gebruik: 2 porties per dag - voor het ontbijt en na de training.
      waarom niet na het ontbijt????????

Comment

wat n onzinnig onderwerp is dit!

Comment

voor het ontbijt omdat het dan beter en sneller opgenomen wordt, anders zit het een beetje te slacken tot je ontbijt weg is en dat bevorderd het niet

Comment

en wanneer zou je dan mogen eten. Of beter gezegd, hoeveel tijd moet je wachten dat je je ontbijt kan eten en je shake nemen? ][¤¤¤> kan ik meteen eten als ik me crea heb genomen?

Comment

Heb um vandaag binnen gekregen en wa n wazige crea is dat....Had per ongeluk met ananas sap gedaan en BLEHHHH..... Gadver zeg. Egt smorgens actie is dat als je net wakker bent

btw er zit een schepje bij...maar ik vind dat geen 5gram schepje.... meer een 20 gram schepje... Weet iemand wat nou precies 5 gram is? Heb geen weegschaal dus helaas

Comment

Gebruik een theelepeltje, en je heb 5 gram.
                Blijf vooral je zelf, er zijn al zo veel anderen.

Comment

jah had ut al uitgevonden

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X