wat te nemen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wat te nemen?

Ik ben een vriend aan het helpen om op zoek te gaan naar een chake om voor zijn voetbaltraining te nemen om meer energie te krijgen. Ik heb er heel wat over opgezocht maar wat raden jullie mij aan want ik geraak er niet aan uit:
    pre-work out's gaat niet mits je dan bij de controle positief getest wordt.
    Een koolhydratenchake zou je je suikerspiegel omhoog smijten en daarnadoor de hoge insuline aanmaak weer de grond in boren wat vaak resulteerd in een energie dip. Dus dit zou dan ook niet geschikt zijn...
    Maar wat zou wel geschikt zijn dan volgens jullie? want ik geraak er niet meer aan uit.

Alvast bedankt

greetz

let eerst even op je spelling,het is shake.
    maar ik denk dat hij aan een 2tal caffeinepillen al genoeg heeft hoor voor energie
    bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

positief getest op preworkouts????????? denk je dat daar coke in zit oid?
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by metalfreack View Post
        pre-work out's gaat niet mits je dan bij de controle positief getest wordt.

Dus je wil alleen pre-workouts als dat betekent dat je bij de controle positief getest wordt? Beetje vreemd.

Zou het ni zo kunnen zijn dat hij gewoon niet goed eet (voor zijn training)?
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Neen, ik wil geen pre-work out omdat je positief test door de creatine Hij eet goed voor zijn training en is er ook een shake dat aan te raden valt behalve cafeïne pillen(wat zeker ook een goede optie is)

thx

Comment

Lolll

Comment

Originally posted by metalfreack View Post
              Neen, ik wil geen pre-work out omdat je positief test door de creatine
              Ok. Je zei net namelijk dat je alleen een pre-wo wilde als je daardoor positief test. Vond ik een beetje vreemd (zoek anders even de betekenis van 'mits' op).

Ik zou ook voor cafeïne gaan, maar dat is meer omdat ik nog geen enkele pre-wo heb gehad waar ik goed op reageerde. Of ik werd er misselijk van. Cafeïne werkt altijd prima.
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

positief door creatine....kloontjuhhh
                1e Masters Superbody YBF 2011!
                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

ik heb ooit eens gehoord dat je van creatine positief test, is dit dan niet zo?

Comment

haha van creatine XD dan test iedereen positief hehe
                    On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

niet iedereen en bij boxen heb ik mij dit ooit een laten wijsmaken dat dit zo was. Maar dan mag ik er van uit gaan dat dat een fabeltje was en dat je hier niet positief op test.

Comment

Ik ben altijd positief, maar dat ligt aan mijn levensinstelling...

Zonder gekheid: die vriend van je moet gewoon 700ml melk met 75g brinta nuttigen, zo'n uur voordat hij begint met trainen. De insulinepiek is flink afgeplat door de complexe carbs van de brinta, zodat je vriend pas na zijn training in elkaar stort.
                        Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by marnop View Post
                          positief door creatine....kloontjuhhh
                          Ik ga mee met marnop :P !

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X