Welke whey shake is een aanrader?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke whey shake is een aanrader?

Hallo,

Ik heb een vraag welke whey shake nu de beste kwaliteit/resultaat heeft en welke betaalbaar is? Ik gebruik zelf whey protein van the natural health company, ik vind deze shake best duur geworden vergeleken met andere merken. Ook heb ik bij deze shake klonten en smaakt hij erg vies, nu mijn zak bijna op is wil ik overstappen naar een ander merk dat beter is.
    Nu wil ik vragen welke jullie gebruiken en wat de ervaringen zijn.

Alvast bedankt,

Robin.

Whey perfection van Body en Fitshop
    Whey delicious van XXL-nutrition

Comment

Hyperwhey van Nutrabolics....smaakt erg ok
      There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.

Comment

whey pro(concentraat en isolaat) - bodylab.nl
        29,95 voor 2 kilo.

smaakt goed en met 150ml water prima te mixen ,dus 2 slokken en het is weg.
        Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by Mvos View Post
          29,95 voor 2 kilo.

Oke deze whey, is niet duur heb jij er zelf ook goede ervaringen mee?

Comment

is de enige nog die ik gebruik,
            ik gebruik ook hun protein 6 - voor de langzame eiwitten (avond)

ik heb ongeveer 10 verschillende gehad en bij bijna allemaal kreeg ik uitslag/puisten op mijn rug en bij deze helemaal niks ,dus voor mij niks anders meer
            Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
            Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

is de enige nog die ik gebruik,
              ik gebruik ook hun protein 6 - voor de langzame eiwitten (avond)

ik heb ongeveer 10 verschillende gehad en bij bijna allemaal kreeg ik uitslag/puisten op mijn rug en bij deze helemaal niks ,dus voor mij niks anders meer
              Oke, ja ik heb deze vergeleken met die ik nu heb en het lijkt mijn ook een goede koop aangezien dat deze de helft goed koper is en meer bcaa's vevat per 100 gram. Ik zit ook na te denken om de creatine pro er bij te bestellen alleen ik zit nog met een paar vragen, is het niet schadelijk voor mijn lichaam, ik doe nu 3/4 jaar fitness en is het dan wel verstandig om dit te gebruiken?, ik ben 16 jaar binnenkort 17 zou je dit op mijn leeftijd wel gebruiken?

Alvast bedankt!

Comment

Originally posted by Rojo View Post
                Oke, ja ik heb deze vergeleken met die ik nu heb en het lijkt mijn ook een goede koop aangezien dat deze de helft goed koper is en meer bcaa's vevat per 100 gram. Ik zit ook na te denken om de creatine pro er bij te bestellen alleen ik zit nog met een paar vragen, is het niet schadelijk voor mijn lichaam, ik doe nu 3/4 jaar fitness en is het dan wel verstandig om dit te gebruiken?, ik ben 16 jaar binnenkort 17 zou je dit op mijn leeftijd wel gebruiken?

Alvast bedankt!
                Whey is niet schadelijk....

Creatine weet ik niet ..(op jonge leeftijd)

Comment

29,95 voor 2 kilo.

deze whey gebruik ik ook en hij is perfect en betaalbaar. je moet wel wat beter mixen als normaal maar hij smaakt erg goed. de chocoladesmaak is bijvoorbeeld lekkerder als chocomel.

Comment

ik heb ook whey perfection van B&F shop, is bestelbaar betaalbaar en smaakt goed

Comment

Originally posted by Straatvechter View Post
                      deze whey gebruik ik ook en hij is perfect en betaalbaar. je moet wel wat beter mixen als normaal maar hij smaakt erg goed. de chocoladesmaak is bijvoorbeeld lekkerder als chocomel.
                      Oke heb je met deze whey ook goede resulaten gekregen?

Comment

Whey isolaat van powersupplements, toppertje!

Als jij resultaat denkt te boeken met whey... dan vergeet het maar.
                        Met goed vreten boek je resultaat, whey is een aanvulling en ga je niks van merken.

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
                          Whey isolaat van powersupplements, toppertje!

Als jij resultaat denkt te boeken met whey... dan vergeet het maar.
                          Met goed vreten boek je resultaat, whey is een aanvulling en ga je niks van merken.
                          Ik merk wel resultaat na mijn eerste zak whey protein dit was 2250 gram.

Comment

ja man eerste maand 2 kilo erbij maar in combinatie met een goed voedingsschema uiteraard anders faalt het alsnog. heb minder spierpijn en voel me energieker. maar nogmaals in combinatie met een gefinetuned voedingsschema wat ik nog regelmatig bijwerk zoals de noodles die ik eraan toegevoegd heb (uit nibors schema gejat muahaha)

Comment

heb alleen 100% pure whey sensation gebruikt en nu Whey delicious van XXL-nutrition.
                              Ben ik super tevreden van en heb er nog nooit problemen me gehad.
                              Het is inderdaad wel geen wondermiddel dus zonder een goed voedingsschema en zwaar trainen zul je geen verandering zien.
                              While the wicked stand confounded, call me with thy saints surrounded

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X