Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Zonder de Dextrose 8,59 verzending dus weet wel wat ik doe:P
Ik weet ook wel wat ik dan doe, sowieso geen dextrose, dan liever WMS en anders gewoon hier in de supermarkt maizena.
Hey Steef, smaakstof/essence koop je in de supermarkt bij de bakprodukten.
Zoetstof heb je ws ook wel nodig, staat dacht ik gewoon bij de suiker e.d., vloeibaar werkt prima, paar druppeltjes door je shake en klaar.
Trouwens verder niks? Geen Caffeïne tabs oid? HMB? BCAA tabs?
Ik weet ook wel wat ik dan doe, sowieso geen dextrose, dan liever WMS en anders gewoon hier in de supermarkt maizena.
Zoetstof heb je ws ook wel nodig, staat dacht ik gewoon bij de suiker e.d., vloeibaar werkt prima, paar druppeltjes door je shake en klaar.
Ik volg toch bijna al je posts netjes op, maar waarom geen dextrose? Heb dat nog niet eerder voorbij zien komen namelijk
Heb al maizena, stuk goedkoper dan wms ook. Werk in een supermarkt dus weet alles wel te staan
Ga voor de L Glutamine en Tribulus Terrestris. Of HMB moet beter zijn.
Caffeïne doe ik liever niet. Heb al voldoende energie.
Heb al maizena, stuk goedkoper dan wms ook. Werk in een supermarkt dus weet alles wel te staan
Ga voor de L Glutamine en Tribulus Terrestris. Of HMB moet beter zijn.
Caffeïne doe ik liever niet. Heb al voldoende energie.
HMB is heel iets anders dan Glutamine of Tribulus he.
Glutamine geeft een GH afgifte verhoging en geeft kracht aan je spieren.
Tribulus is een test booster, werkt niet bij iedereen, meestal wel als je al een lage test aanmaak hebt.
HMB beschermt je spieren tegen afbraak en werkt een GH remmer tegen.
Ik volg toch bijna al je posts netjes op, maar waarom geen dextrose? Heb dat nog niet eerder voorbij zien komen namelijk
Dextrose is suiker en ik hou niet van suiker, past niet bij BB.
Maar dextro geeft imo alleen maar energie, kortdurende energie en een insuline piek en dat is het.
WMS en Vitargo zijn snelle carbs die echt goed werken.
WMS is Waxy Maize Starch, bijna hetzelfde als Maizena, Maiszetmeel.
HMB is heel iets anders dan Glutamine of Tribulus he.
Glutamine geeft een GH afgifte verhoging en geeft kracht aan je spieren.
Tribulus is een test booster, werkt niet bij iedereen, meestal wel als je al een lage test aanmaak hebt.
HMB beschermt je spieren tegen afbraak en werkt een GH remmer tegen.
Zal dan de HMB bestellen, genoeg testosteron in mijn lichaam volgens m'n vriendin
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment