Whey protein / pot no-explode bestellen. goed samen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Whey protein / pot no-explode bestellen. goed samen?

Goedemorgen,

Ik ben van plan om zo een pot WHEY PROTEIN te bestellen zie link: Whey Eiwit van BodyStore.nl - hoogwaardige wei eiwitshake

Ook wil ik er dan nog een pot no-explode bij bestellen zie link:
    BodyStore.nl - BSN NO-Xplode - nieuwe AVPT technologie - Nu afgeprijsd!

dan wil ik deze 2 samen gaan gebruiken voor het trainen,
    heeft er iemand tips voor me of dit goed samen gaat? of dat ik het beter apart kan doen??

alvast bedankt

zorg eerst maar dat je eetschema goed is. En je trainschema. Dan beginnen met Whey. No Xplode gewoon nog lekker laten zitten.
    Fear is the mind killer

Comment

NO Xplode is zo samengesteld dat de beste werking is op lege maag en alleen NOX gebruiken, niet gaan stacken met whey.
      Whey dan maar gewoon na de training met je eventuele snelle carbs.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

@marnop,
        Dus je raad me geen no-explode aan? dit soieso omdat ik nooit op een lege maag train..
        En die whet protein raad je me dus een andere van aan als ik je goed begrijp?

Comment

@sf01,

ik heb me voedingsschema al voor een groot deel aangepast, volgens mij is hij zo al een stuk beter.. alleen in me schema staat dat ik nog een beetje te kort kom maar dan komen er natuurlijk nog eiwitten bij via de desbetreffende shakes,,

Comment

@sf01, me trainingsschema is niks mis mee, ik train al geruime tijd en ook met mensen die het al vele jaren doen. Het enige wat bij mij ontbrak waarom ik niet veel in spiermassa toenam was dat ik totaaaal niet op me voeding lette, en elke keer na het trainen een half uur ging cardio.
            nu doe ik 3/4 x per week krachttraining en 1/2 x per week alleen maar cardio training

Comment

Je voedingsschema klopt niet, deze moet je even opnieuw invullen.
              Bij heel veel producten staan de verkeerde waarden.

Je maaltijd voor de training bevat sowieso teveel kcal en teveel vet. Deze kun je vervangen door zilvervliesrijst/volkoren pasta/zoete aardappel met kip/vis/mager rundvlees en groente en olijfolie.

Voordat je gaat slapen eet je niks meer, eventueel kwark of caseine shake is dan een optie.

Je moet nog even goed naar je voedingsschema kijken!

De NO-Xplode kun je 30 minuten voor je training gebruiken. De whey bij je ontbijt en na je training.
              Nutrition4you: Voedingssupplementen voor sport, dieet en gezondheid.

Comment

@nutrition4you,
                Me avond eten bepaal ik zelf niet, ik woon bij me ouders en eet wat de pot schaft..
                Ik eet vaak groente met aardappels en vlees, ook bijna wel elke week een keer vis, af en toe bami/rijst en ook af en toe diverse pasta's.. dus dat verschilt namelijk per avond.
                Voordat ik ga slapen eet ik soieso niks meer, behalve iets meer als een halve pot kwark.. en daar wil ik natuurlijk nog een shake bij knallen, maar ik weetniet welke jullie me aanraden, vandaar dat ik deze post begon.

ik ga zo me voedingsschema opnieuw posten ivm de verkeerde waardes.

Comment

bij deze opnieuw gepost.. nu kom ik alleen op mindder eiwitten uit..

weet niet wat het is maar op de 1 of andere manier kan ik hem niet posten, maar in ieder geval is het eten precies hetzelfde als eerder geposte excelsheet
                  Last edited by rotterdam010; 22-02-2011, 10:32.

Comment

teveel kcals voor je training? Dat lijkt me niet echt een probleem. Voor je training is juist een van de hoofd kh intake momenten. Veel vet erbij is echter niet handig. Vertraagd de afgifte van de kh teveel.

Als je je xls fixt -> wat geen waardes geeft corrigeert kom je mogelijk al een stuk anders uit.

Ik blijf erbij dat ik je aanraad om voorlopig gewoon even goed op je eten te letten. Whey erbij en verdere sups gewoon even te laten zitten.
                    Fear is the mind killer

Comment

@sf01,

Oke dus me voedingsschema is al een stuk beter zo?
                      en je raadme dus gewoon aan om nu alleen even whey protein erbij te kopen?

Comment

ik zie geen verschil in je xls.
                        1 snee banaan?
                        1 stuk bruinbrood
                        0 gram kipfilet
                        Fear is the mind killer

Comment

Hey 010,
                          dat nemen op lege maag, dat is niets anders dan zeg maar een uur niks hebben gegeten. Dan heb je een lege maag en wordt alles snel getransporteerd en opgenomen.

Comment

Originally posted by sf01 View Post
                            1 snee banaan?
                            Viespeukje......

Comment

@sf,

Ik heb me voedingsschema opnieuw gemaakt maar op de 1 of andere manier geeft hij een fout aan bij het posten..

maargoed, het komt er dus op neer dat ik no explode en die whet protein nog niet samen hoef te gebruiken..
                              alleen whey proetein zou nu even genoeg zijn?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X