Zout en Bodybuilding?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zout en Bodybuilding?

Gaan zout en bodybuilding samen? ik bedoel ik hoor telkens mensen van dat het erg is en ja ik weet waarom omdat het vocht vasthoud. maar als je veel traint en heel veel water drinkt. dan plas je die zout toch gewoon eruit?
    ik weet niet waarom er zo moeilijk word gedaan?
    Never send a boy to do a mans job!

Ik heb er heel soms een beetje last van

maar ik ga zo vaak naar het toilet dat ik over het algemeen meestal wel droog sta.

Comment

jij doet te moeilijk over veel kleine dingen en daar maak je dan telkens van die irritante nutteloze topics over

Comment

Originally posted by ReaLKoYu View Post
        jij doet te moeilijk over veel kleine dingen en daar maak je dan telkens van die irritante nutteloze topics over
        Nutteloos? dit is toch een forum om vragen te stellen? dan ga je toch lekker magazines lezen. vertel wat er is zo irritant aan is dan?

Comment

Originally posted by ReaLKoYu View Post
          Hij is gewoon hartstikke enthousiast en geïnteresseerd.

Comment

Hij heeft gewoon weer punt die realkoyu, je hebt altijd wel iets. zoek het even zelf uit. en kom niet met dat domme argument dat het een forum is.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
              Hij heeft gewoon weer punt die realkoyu, je hebt altijd wel iets. zoek het even zelf uit. en kom niet met dat domme argument dat het een forum is.
              Noem er is een paar op dan?
              Last edited by beat-boxer; 06-03-2011, 19:18.

Comment

Teveel zout doet teveel vocht vasthouden, te weinig zout zorgt voor spierkrampen.
                1e Masters Superbody YBF 2011!
                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Jongens niet zo zeuren, als hij wat wil leren, laat hem dan gewoon zijn vragen stellen, geef gewoon antwoord en als je het niet weet ga dan niet jammeren, komop.
                  Zout is een redelijk belangrijk punt in je voeding.
                  1e Masters Superbody YBF 2011!
                  Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ik vraag me af, hoeveel gram per dag je nou echt teveel vocht zou laten vasthouden.. Het zal wel per persoon afhankelijk zijn etc, maar toch.. Ik denk dat ik toch wel 6-8gram per dag binnenkrijg als tegenzit..
                    "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
                      Ik vraag me af, hoeveel gram per dag je nou echt teveel vocht zou laten vasthouden.. Het zal wel per persoon afhankelijk zijn etc, maar toch.. Ik denk dat ik toch wel 6-8gram per dag binnenkrijg als tegenzit..
                      Ik vroeg me dat ook af?

Comment

Ik denk dat het ligt aan de situatie.
                        Als "bodybuilder" zijnde moet je een stuk meer eten als een normaal persoon. Haal jij je kh grotendeels uit bijvoorbeeld brood, krijg je heel veel zout binnen wat onder andere vocht vasthoud en slecht is voor je lichaam. (je hebt ook speciaal soort brood met weinig zout)
                        Op die reclames zeggen ze altijd dat de gemiddelde mens al een stuk meer zout binnen krijgt dan eigenlijk hoort, laat staan een bodybuilder die extra veel brood eet om zijn dagelijkse koolhydraten binnen te krijgen.

Verder eet ik gewoon lekker mijn boterhammetjes...

Comment

laat je ook niet afschrikken, al je zout laten vallen heeft ook slechte gevolgen,
                          Na speelt namelijk een rol in de spiercontractie
                          Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Niks mis met een beetje zout. Te weinig heeft zelfs een slechte invloed op je kracht. Verder zul je, als je toch 2,5 liter water per dag drinkt, het lichaam voldoende mogelijkheden geven het teveel af te kunnen voeren. (Binnen het redelijke, uiteraard)
                            Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

om mijn zoutiname te beperken voeg ik nooit zout aan mijn eten toe, ik krijg het meer dan genoeg binnen door het eten van brood, vleeswaren, tonijn uit blik en gerookte zalm.
                              alleen mijn ontbijt en avondmaal zijn zowat zoutvrij.
                              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X