Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Zou zeker de mix halen.
Heb een lange tijd dagelijks 130gr vet uit cashewnoten gehaald en ik werd er op dn duur kotsgek van. Heb me tonijn nu ingewisseld voor rode zalm voor het vet... Daarbij mct olie besteld en om het af te maken pindakaas... Misschien ook wat voor jou?
Ik zou echt 1 kilo pinda kunne eten per dag ben er verslaafd aan maar ik moet een winkel vinden waar ik veel en ongezouten kan vinden... in belgie en een supermarkt op zen liefst
Ik zou echt 1 kilo pinda kunne eten per dag ben er verslaafd aan maar ik moet een winkel vinden waar ik veel en ongezouten kan vinden... in belgie en een supermarkt op zen liefst
Ook in de aldi hebben ze zakjes ongezouten notenmix en er zijn nog tal van andere plaatsen wara je het ook zult vinden. Markt, macro,... en anders maak je zelf een notenmix.
Teveel water heb je niet veel aan en belast onnodig je nieren.
Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment