Creatine en caffeine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Creatine en caffeine

Ik ben nu sinds maandag begonnen met creatine. Ik neem de eerste week 3 porties van 5 gram per dag en daarna nog 5 weken een onderhoudsdosis van 5 gram per dag.

Het is algemeen bekend dat caffeine de werking van creatine verminderd. Ik zou toch wel graag sochtends en sávonds een bakje koffie drinken. Nu is mijn vraag of deze 2 kopjes koffie de werking van de creatine al verminderd of dat ik gewoon de 2 kopjes koffie mag blijven drinken?

En zet er gelijk even bij wat jullie ervaringen zijn als je wilt.
    Dit is trouwens mn eerste keer dat ik creatine gebruik. ik heb hiervoor alleen whey gebruikt

Comment

LEES

hier staat alles in

Comment

en deze :

Creatine en caffeien gaat niet samen

Comment

ik heb de 2 stukken gelezen. Word wel lastig wakkerworden op deze manier maar je moet er wat voor over hebben. Toch zou ik nog graag weten of er niet een manier is waarbij je bijde stoffen kan gebruiken.

bijvoorbeeld:
          Stel nu dat je alleen sóchtends een kopje koffie neemt. Het lijkt me dat de caffeine dan alang weer verdwenen is op het moment dat je gaat trainen.

ik verzin maar wat hoor als het niet klopt dan hoor ik het wel!

Comment

caffeine blijft enkele uren in je bloed, dus het zou op die manier kunnen.

Maar ik neem creatine ook altijd 's morgens en na de training, dus voor mij gaat het niet op..

Comment

De halfwaardetijd van caffeine is 5 uur. Ik zou gewoon geen koffie nemen tijdens je creatine "kuur". Of die paar bakjes koffie die je neemt een heel negatief effect op de creatine zullen hebben weet ik niet, mocht je per se koffie willen drinken drink het dan met mate.
              Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

ik drink alleen caffeine vrije koffie !
                en geen cola of andere caffeine rijke dranken.
                35 jaar - 93 kg - 13% vet BP130 DL180 SQ140
                Pain is temporary... pride is forever!

Comment

4uur voor en na de inname van caffeinne mag je geen creatine nemen. Als je s morgens een bakje koffie wil drinken mag je pas 4uur later je creatine innemen.

grtz
                  stil growing

Comment

Ik probeer nu om gewoon geen koffie te drinken, maar soms drink ik sochtends nog 1 kopje om een beetje wakker te worden.

Na hoeveel tijd werkt de creatine volledig? is dat na de oplaadfase of pakken jullie daarna ook altijd nog wel wat kilos?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X