Ik ben nu al een tijdje aan het trainen met Syntha 6 1,5 uur voor de training in te nemen en 30 minuten voor de training No X-plode. Na de training neem ik weer Syntha 6 en voor het slapen gaan Whey Delicious van XXL Nutrition. Verder heb ik een goed voedingsschema. Maar als ik alle posten lees is het een jungle aan pré en post workout supplementen. Ergens moet er toch wel een wetenschappelijk schrijven zijn met daarin vermeldt welke pré en post workout voeding het beste kan worden ingenomen voor het beste resultaat?
Wat ik me nu afvraag:
1. - Wat is het beste pre workout shake/supplement combinatie/produkt dat je eigenlijk het hele jaar door kan gebruiken (is bij bijv No X-plode niet het geval en er zijn ook vraagtekens bij het langdurig gebruik van dit produkt voor de gezondheid)?
2. - En wat is het beste post workout shake/supplement combinatie/produkt dat je eigenlijk het hele jaar door kan gebruiken?
3. - Graag zou ik ook de tijdstippen van inname weten (zoveel minuten voor de training, zoveel minuten na de training, wel/niet voor het slapen gaan etc)
Wat ik me nu afvraag:
1. - Wat is het beste pre workout shake/supplement combinatie/produkt dat je eigenlijk het hele jaar door kan gebruiken (is bij bijv No X-plode niet het geval en er zijn ook vraagtekens bij het langdurig gebruik van dit produkt voor de gezondheid)?
2. - En wat is het beste post workout shake/supplement combinatie/produkt dat je eigenlijk het hele jaar door kan gebruiken?
3. - Graag zou ik ook de tijdstippen van inname weten (zoveel minuten voor de training, zoveel minuten na de training, wel/niet voor het slapen gaan etc)
Comment