Pré en Post Workout: Het is een jungle

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@ Sf01 ik zal mijn eetgewoontes wat aanpassen. een maaltijd voor het trainen met wat koolhydraten, bijv rijst met kip. En na de training een post workoutshake of mis ik dan nog te veel voedingsbronnen?
    @ Snaak dus Syntha 6 voor slapen en als deze op is gewoon wat kwark voor het slapen. wat voor post workout shake neem je dan?
    @ goedkopere alternatieven?

Comment

Dit heb ik uit het zomersticky van Falstyr:

07:00 Ontbijt een pap van brinta met melk zonder suikers. Voeg eventueel klein beetje honing of kaneel toe voor smaak.
      10:00 eet een omelet van 4-5 eieren.
      12:00 wat vlees met groenten.
      15:00 een lekkere vette vis
      18:00 avondmaal van vlees met groenten en rest van koolhydraten aan aardappeltjes
      21:00 een bak magere kwark met eventueel wat honing/kaneel voor smaak

Is dit een schema dat ik kan toepassen? Dan hoef ik niet echt heel veel aan te passen lijkt mij zo en volgens jullie met net zo veel resultaat. Stel ik train om 14:00 uur, wat moet ik dan aanpassen en past een wheyshake hier niet in?

Comment

Hoelaat train je?

Voor iemand van jouw gewicht/lengte vind ik het maar weinig qua koolhydraten.

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
          Hoelaat train je?

Voor iemand van jouw gewicht/lengte vind ik het maar weinig qua koolhydraten.
          Ik train of om 13:00 of om 14:00 uur (ligt aan het werk). Ik zit al een tijdje op 18% en wil dat verlagen zonder al te veel spier te verliezen.

Comment

Knap dat jij om 13:00 op een maaltijd van vlees en groenten kan trainen.

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
              Knap dat jij om 13:00 op een maaltijd van vlees en groenten kan trainen.
              Kan dat niet dan?

Comment

lijkt mij niet zo lekkah

Comment

Zeker niet wanneer alles wat je daarvoor gegeten hebt een omelet en brinta met melk is.

Daar gaat je lichaam echt kapot van.

Comment

gaat niet lekker vallen nee.

Comment

En een lunch van groente en vlees..dat lijkt me voldoende toch?

Comment

Originally posted by El Stino View Post
                        En een lunch van groente en vlees..dat lijkt me voldoende toch?
                        die 2 dingen na elkaar vallen gewoon niet lekker.

ik eet ook geen warme vlees en groente een paar uur na me ontbijt, dan weet ik als k ga trainen dat de eerste de de beste zware squat alles me mooi weer naar boven komt, zodat ik vervolgens de poetsvrouw van f4f (of men moeder als k thuis train) kan gaan uitleggen waarom mijn maaginhoud naar buiten wilde.
                        Heb 2 keer gekotst met squatten bij f4f, echt klote als iedereen je aankijkt en de grond/spiegel onder de barf zit. heel erg vernederend.

Comment

Dat verschilt per persoon Fitness-maniak.

Ik doelde meer op het feit dat hij voor het trainen helemaal geen maaltijd met carbs neemt

en dan in de avond ineens een volwaardige maaltijd neemt wanneer hij de carbs eigenlijk niet meer nodig heeft.

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                            whey delicious heeft nogal wat carbs. wil je niet voor het slapen.
                            Kwark of casseine is beter.
                            kwark heeft gem 20gr carbs (lactose) ..dus veel meer dan whey delicious
                            stickies lezen fm stickys lezen
                            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Magere Franse van Melkan heeft maar 12 gr carbs, daar komt ook nog bij dat lactose een lage GI heeft.

En met een handje amandelen erdoorheen wordt het allemaal nog trager opgenomen.

Comment

Originally posted by El Stino View Post
                                Rare telling heb jij en je neemt hele verkeerde dingen aan plus je toon (beachboy wannabe) vind ik misplaatst:

7.30 opstaan
                                8.00 ontbijt zoals aangegeven whey brinta evt fruit, eieren
                                10.00 Bruine boterham met kipfilet (soory heb ik vorige keer niet gemeld) vetten(noten) erbij, evt eieren
                                12.00 koolhydraten eiwitten voor trainen
                                13.00 No-Xplode
                                13.30 Trainen
                                15.00 Syntha 6 shake met nootjes (moet ik blijkbaar niet nemen volgens jou) whey+maizena, banaan oid. GEEN noten
                                18.00 Groente (250 gram) met kip/vlees/vis (150 gram) goed, rijst erbij meer vlees mag ook wel
                                21.00 Whey Delicious (laatste dat ik neem voor dat ik ga slapen bedoel ik)
                                23.00 Slapen voor dat je gaat slapen kwark.

snappie?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X