De Tuinen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

De tuinen is een prima winkel hoor! Ze hebben echt alles wat je maar kan bedenken, en vaak is het ook nog vrij goedkoop tov andere winkels.
    Failure is your friend

Comment

vitamine's en andere pillen haal ik wel gewoon bij het kruidvat..

Comment

Mijn gezondheids pillen haal ik of bij de etos of kruidvat. ik had wel lang geleden (was trouwens mijn eerste pot) daar een whey gekocht voor 35 euro, het hete iets met met -rx. smaak was prima geen problemen mee. maar wel duur...
        Never send a boy to do a mans job!

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
          vitamine's en andere pillen haal ik wel gewoon bij het kruidvat..
          Nja, das ook zo'n winkel die zowat in dezelfde orde valt voor mij.. koop er ook af en toe wel wat vitamine's, of omega's.. maar jammer dat er nooit ergens duidelijke info te vinden is over de absolute kwaliteit van verschillende merken/winkels van zulke producten.. op een etiket van een whey-poeder kan je de samenstelling tenminste nog lezen..
          Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
            Nja, das ook zo'n winkel die zowat in dezelfde orde valt voor mij.. koop er ook af en toe wel wat vitamine's, of omega's.. maar jammer dat er nooit ergens duidelijke info te vinden is over de absolute kwaliteit van verschillende merken/winkels van zulke producten.. op een etiket van een whey-poeder kan je de samenstelling tenminste nog lezen..
            Op de potjes van het kruidvat staan ook alle samenstellingen toch..

Over kwaliteit kan ik ook niet veel over zeggen omdat ik het niet weet..

Comment

Mijn creatine komt van de tuinen, ik houd geen vocht vast en word ook niet sterker er van. Ligt het aan het merk?

Comment

Meerdere oorzaken zijn mogelijk. Voeding, training, inname.

Comment

voeding training en inname zijn op orde hoor

Comment

Bij veel mensen werkt creatine ook niet.
                    Wat is je vetpercentage? boven een bepaald vetpercentage valt een beetje vocht ook niet echt meer op.

Comment

9 a 10 % is mijn vetpercentage

Comment

haal Alpha Liponzuur en m'n multi's bij de tuinen.
                        There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.

Comment

Originally posted by jantje91 View Post
                          9 a 10 % is mijn vetpercentage
                          Misschien moet je dan inderdaad eens een ander soort Creatine proberen als je moeite hebt met de opname van monohydraat.

Comment

wat een gezwam over de tuinen, ze hebben een paar goede merken whey, niks mis mee. dit is gewoon hun pakket. Dat iets lekkerder is of niet zegt niks over de kwaliteit van het product.
                            Ik vind de tuinen wel duur trouwens, kan komen omdat ik andere merken gebruik en vaak goedkopere neem, maar de kwaliteit van de tuinen is van de meeste merken prima dus.
                            Ik was dit weekend in een Tuinen filiaal, ze hebben weer actie 2e product 50%. Weet niet of het overal is en ook niet hoe lang de actie loopt. Maar bij 2 potten whey is het dan weer wel goedkoop.

vitamines e.d. kan je beter bij kruidvat of trekpleister kopen, prima kwaliteit maar veel goedkoper.
                            1e Masters Superbody YBF 2011!
                            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                              wat een gezwam over de tuinen, ze hebben een paar goede merken whey, niks mis mee. dit is gewoon hun pakket. Dat iets lekkerder is of niet zegt niks over de kwaliteit van het product.
                              Ik vind de tuinen wel duur trouwens, kan komen omdat ik andere merken gebruik en vaak goedkopere neem, maar de kwaliteit van de tuinen is van de meeste merken prima dus.
                              Ik was dit weekend in een Tuinen filiaal, ze hebben weer actie 2e product 50%. Weet niet of het overal is en ook niet hoe lang de actie loopt. Maar bij 2 potten whey is het dan weer wel goedkoop.

vitamines e.d. kan je beter bij kruidvat of trekpleister kopen, prima kwaliteit maar veel goedkoper.
                              Tuurlijk kan kan de kwaliteit van de Tuinen wel goed zijn mbt hun whey.. maar echt neem een paar shakes en je gaat gegarandeerd over je nek. Geef mij dan maar een iets 'duurdere' whey die ik probleemloos kan opdrinken.. maar vind de whey van de Tuinen alsnog duurder vergeleken met bv Bfshop en xxl, ook als de 2e met 50% korting is. Over de andere supplementen van de tuinen heb ik geen ervaring mee.. gebruik ook alleen maar whey/casseine
                              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by kojak View Post
                                Tuurlijk kan kan de kwaliteit van de Tuinen wel goed zijn mbt hun whey.. maar echt neem een paar shakes en je gaat gegarandeerd over je nek. Geef mij dan maar een iets 'duurdere' whey die ik probleemloos kan opdrinken.. maar vind de whey van de Tuinen alsnog duurder vergeleken met bv Bfshop en xxl, ook als de 2e met 50% korting is. Over de andere supplementen van de tuinen heb ik geen ervaring mee.. gebruik ook alleen maar whey/casseine
                                Klopt, die van Precision engineered zijn inderdaad niet te drinken. Maar MetRX is daar en tegen wel erg lekker en heb ik het idee dat dit best redelijke kwaliteit is.
                                Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
                                Doel eind 2015: 100kg
                                http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X