Whey protein, maakt het uit of je dat lange tijd gebruikt?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

hou dan maar lekker je bijdehandte opmerkingen voor je als een paar mensen hier alleen maar sarcastisch kunnen doen

Comment

Volgens mij kun je whey gewoon gebruiken, ongeacht hoelang.
      Het is geen wondermiddel of "doping", maar een "makkelijke" manier om voldoende eiwit binnen te krijgen en dat heb je nodig voor je spierherstel. Net als kwark, kip, tonijn e.d., dat mag je ook gewoon een leven lang eten, normaal gezien.
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Oke tnx.
        Ik ging er al vanuit dat het geen kwaad kon, maar was toch even benieuwd aangezien het toch een voedingssupplement blijft en dat kan je denk ik toch niet vergelijke met kip en tonijn en de rest..

Comment

Zijn gewoon eiwitten dus zie niet in waarom jehet een probleem zou zijn

Comment

zou toch na bepaalde periode ermee stoppen en voor zekerste nakuurtje doen... zodat je eigen whey aanmaak weer op gang komt he

nee nee just kidding, tuurlijk mag je whey en andere eiwit bronnen non-stop gebruiken, is toch helemaal geen doping ofzo?.. is gewoon een nutrient die geconcentreerder is dan in normale voedingsmiddelen, wat het voor ons een 'perfect' supplement maakt
            Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
              zou toch na bepaalde periode ermee stoppen en voor zekerste nakuurtje doen... zodat je eigen whey aanmaak weer op gang komt he

nee nee just kidding, tuurlijk mag je whey en andere eiwit bronnen non-stop gebruiken, is toch helemaal geen doping ofzo?.. is gewoon een nutrient die geconcentreerder is dan in normale voedingsmiddelen, wat het voor ons een 'perfect' supplement maakt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X