Wat voor supplemente moet ik kopen ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat voor supplemente moet ik kopen ?

Hoi Allemaal,

ik had wat vragen over Whey shakes ik heb dat zelf nog niet gebruikt allemaal..maar ik wil nu ook een goed dieet schema gaan maken enzo raak beetje gemotiveerd enzo door alles..Dus mjin vraag is welke Eiwit supplementen moet ik kopen en wat voor whey shakes allemaal want ik heb daar niet echt veel verstand van.. bedankt alvast.

met protein zou ik effe wachten

weightgainer is voor u op dit moment belangrijker gewoon na de training geen eiwitshake maar ne weightgainer hebt ge meer aan.

Comment

ok.....welke weightgainer ken ik het beste kopen dan ?

Comment

Er staat een prijslijst van real1972 op dit board met goede spullen voor normale prijzen. Check dat anders ff.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

jah ik ga wel ff naar www.benima.nl me favo sportsite en kijk daar ff voor een paar leuke weightgainers voor na de vakantie...ga der nu denk niet meer echt aan beginne... :P.....is zonde geld...

greetz

Comment

Heb al iets gevonden en ik ga deze nemen Sportslab ProMass 5kg.
            Last edited by XeNoGeaR; 17-04-2006, 17:25.

Comment

Ik zou whey protein kopen. En daarbij dextrose: deze kan je gewoon in de supermarkt kopen. Kijk bij de zonnatura producten.

Neem dan 50 gram dextrose en 30 gram whey na de training.

Weightgainer kán ook, maar bedenk wel: dit is gewoon een maaltijd in poedervorm. Meer eten of een extra maaltijd kan je ook helpen.

Ik zou dus whey eiwit en dextrose kopen en dit na de training nemen. Verder gewoon je voeding in orde maken, daar kunnen we je hier ook bij helpen.
              Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Jun. 25 2004,15:34)]Hoi Allemaal,

ik had wat vragen over Whey shakes ik heb dat zelf nog niet gebruikt allemaal..maar ik wil nu ook een goed dieet schema gaan maken enzo raak beetje gemotiveerd enzo door alles..Dus mjin vraag is welke Eiwit supplementen moet ik kopen en wat voor whey shakes allemaal want ik heb daar niet echt veel verstand van.. bedankt alvast.
                dat wat je lekker vind.

voor de 1 is dat Mdoubleyou de ander Protech en weer een ander sportslab.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X