glutamine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• glutamine

yooo,

heb vandaag me glutamine van b & f binnegekregen : L-Glutamine - Combi Toppersl! - Aminozuren (poeder) - L-Glutamine - Body en Fitshop

nu staat er ' altijd innemen met koolhydraathoudende drank' .
    voor me trainning drink ik een whey shake met 400 gr maizena, mag ik dit ook beschouwen als koolhydraathoudende drank dan aangezien maizena zo goed als allemaal suikers zijn?

Ja suikers zijn nou juist die koolhydraten :P
    "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Gewoon 's morgens bij je brinta innemen...

Comment

voortaan Glutamine peptiden matrix nemen van xxl nutrition...

werkt veel beter..

Comment

Originally posted by stoops View Post
          yooo,

heb vandaag me glutamine van b & f binnegekregen : L-Glutamine - Combi Toppersl! - Aminozuren (poeder) - L-Glutamine - Body en Fitshop

nu staat er ' altijd innemen met koolhydraathoudende drank' .
          voor me trainning drink ik een whey shake met 400 gr maizena, mag ik dit ook beschouwen als koolhydraathoudende drank dan aangezien maizena zo goed als allemaal suikers zijn?

Het is absoluut niet nodig om eiwitten met een KH drankje te nemen, is gewoon BS.
          Je kan Glutamine ook gebruiken als een GH booster, dan wil je juist helemaal geen suikerhoudend drankje hebben vanwege het tegenwerken van GH door de insuline stijging.

Je kan 5 gram toevoegen aan elke shake die je neemt.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

400 gr maizena? Hoe krijg je dat in godsnaam binnen? :P
            RAW: 155 - 155 - 220
            EQ: 190 - 165 - 230

Comment

Originally posted by Dr Rude View Post

is een heel doosje...wel erg veel idd, zal wel 10% daarvan zijn.

Comment

Originally posted by Dr Rude View Post
                sorry bedoelde inderdaad 40 gram maizena

maar is dus geen enkel probleem om dit samen te nemen met maizena hé?

Comment

Originally posted by stoops View Post
                  sorry bedoelde inderdaad 40 gram maizena

maar is dus geen enkel probleem om dit samen te nemen met maizena hé?

ja kan prima.
                  je kan ook gewoon je creatine er bij gooien.

Comment

Originally posted by marnop View Post
                    ja kan prima.
                    je kan ook gewoon je creatine er bij gooien.

mag geen creatine meer nemen van mijn ouders... is 'slecht' voor me zeggen ze :s dus nu enkel whey shake na het trainning met 25 gr maizena en 20 gr rozijnen

Comment

rozijnen niet in je shake gooien.
                      Neem ze liever voor de training. Dan benut je de energie die ze geven ook goed.

Je kan de creatine toch gewoon nemen en ergens in je slaapkamer bewaren? Of gooi het in een andere pot, btw glutamine is net zo slecht(niet slecht dus) voor je, wordt ook door je lichaam aangemaakt, net als creatine.

Comment

rozijnen niet in je shake gooien.
                        Neem ze liever voor de training. Dan benut je de energie die ze geven ook goed.

Je kan de creatine toch gewoon nemen en ergens in je slaapkamer bewaren? Of gooi het in een andere pot, btw glutamine is net zo slecht(niet slecht dus) voor je, wordt ook door je lichaam aangemaakt, net als creatine.
                        hmmm, had hier gelezen dat je ze beter in je post - workout shake deed:
                        Top 10: Add These Supplements To Your Daily To-Do List, And Grow Like Never Before | SimplyShredded.com

en ja kan ik wel doen, maar dan moet ik ze in pilvorm nemen, is dit even goed als gewoon poeder? heb net 2 maand creatine genomen (Krea-K Maxx Workout) , dus moet sowieso eventjes stoppen hé? deed trouwens niet echt veel bij mij had ik de indruk...

Comment

Ik zie daar nergens staan dat je rozijnen in je shake moet gooien hoor......wel wat ik ook adviseer...je glutamine en creatine...wat een toeval...ziet er wel leuk uit die website.
                          Ze hebben het wel over suikers in je shake....doe maar niet doe maar complexe KH, zoals de maize(=glycogeen).

Comment

Ik zie daar nergens staan dat je rozijnen in je shake moet gooien hoor......wel wat ik ook adviseer...je glutamine en creatine...wat een toeval...ziet er wel leuk uit die website.
                            Ze hebben het wel over suikers in je shake....doe maar niet doe maar complexe KH, zoals de maize(=glycogeen).

oooh, ik dacht dat bij het stukje antioxidants, dat dat rozijnen waren op die tekening dus beter 40 gr maizena en glutamine dan?
                            en voor de trainning dan beter 20 gr rozijnen en 25 gr maizena?
                            en hoelang zou ik nu moeten stoppen met me creatine? heb het ongeveer 6-8 weken genomen...
                            vindt dat ene heel goede site, al veel informatie uit gehaald ook!

Comment

paar weekjes geen crea is zat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X