Hallo,
Ik ben 20 jaar oud. Ik doe 3/4x per week fitness, 1x boksen en 1x MMA.
Ik wou weer eens een keer creatine gebruiken en heb deze week een beetje zitten zoeken. Nu weet ik niet wat ik het beste kan nemen: Creatine monohydrate of Creatine Ethyl Esther.
Ik begrijp dat bij Creatine monohydrate bewezen is dat dit altijd goed werkt, maar nadeel is het vasthouden van vocht..
Creatine Ethyl Esther is 'nieuwer?' en heeft hier geen last van. Maar hier voegen ze wel vaak cafeïne aan toe..
Ik heb laatst No-explode genomen en ben er niet tevreden over. Zelfs na 3 weken gebruiken werd ik nog steeds duizelig en kon ik totaal niet slapen hiervan..
Ik wou volgende maand trainen met: eiwitten - creatine - vitamine - HMB.
Wat zouden jullie aanraden kwa creatine?
Ik zit te twijfelen tussen:
- Creatine Powder = 100% Creatine monohydrate.
- Get Pumped
- No Excuses
Mijn doel is meer vetvrije massa krijgen.
Alvast bedankt.
Ik ben 20 jaar oud. Ik doe 3/4x per week fitness, 1x boksen en 1x MMA.
Ik wou weer eens een keer creatine gebruiken en heb deze week een beetje zitten zoeken. Nu weet ik niet wat ik het beste kan nemen: Creatine monohydrate of Creatine Ethyl Esther.
Ik begrijp dat bij Creatine monohydrate bewezen is dat dit altijd goed werkt, maar nadeel is het vasthouden van vocht..
Creatine Ethyl Esther is 'nieuwer?' en heeft hier geen last van. Maar hier voegen ze wel vaak cafeïne aan toe..
Ik heb laatst No-explode genomen en ben er niet tevreden over. Zelfs na 3 weken gebruiken werd ik nog steeds duizelig en kon ik totaal niet slapen hiervan..
Ik wou volgende maand trainen met: eiwitten - creatine - vitamine - HMB.
Wat zouden jullie aanraden kwa creatine?
Ik zit te twijfelen tussen:
- Creatine Powder = 100% Creatine monohydrate.
- Get Pumped
- No Excuses
Mijn doel is meer vetvrije massa krijgen.
Alvast bedankt.
Comment