Wat is dit voor spul ???
Collapse
X
-
Dat zijn prohormonen of eigenlijk prosteroiden! Zijn zeg maar de nakomlingen van 1AD! En dat is 1testosteron! Prohormonen werken niet, maar deze werkt echt wel! Ik kreeg er een betere pomp van als een As kuurtje!!! Klinkt raar maar is echt waar!!!Mr. HOLLAND 2006 NAC
Mr. HOLLAND 2007 NAC
3e Mr. WORLD 2007 NAC
-
Ja heb idd ervaring met het product 1AD van ergopharm!
Ik was er zeer tevreden over! Heb het 2x gedaan!
Ben er 7 kilo van aangekomen en ben er niks op verloren!!!
Wel had ik goed nagekuurd met 6OXO ook van ergo-pharm!
Ik moet wel bekennen dat ik na onderzoek op amerikaanse boards had besloten om ook de dubbele dosis te nemen dus 6 ipv van 3 tabs!!!
Ik was er echt heel erg tevreden over en de pomp was niet normaal!!! Wel kreeg ik last van veel kleine pukkeltjes en ja 1AD staat er ook om bekend dat je libido naar 0 gaat dus...!!!
Daar was mijn vriendin niet zo blij mee, maar toen ik een artikel had uitgeprint van een amerikaans board met de titel: 1AD KILLED MY PENIS!! Toen pas geloofde ze dat het niet aan haar lag!!! HAHAHA
Alleen het is veel en veel te duur, en dat is ook de reden dat ik dan nu eerder naar een AS kuur zou grijpen!!!
Mr. HOLLAND 2006 NAC
Mr. HOLLAND 2007 NAC
3e Mr. WORLD 2007 NAC
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
19 minutes ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
18 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
20 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
23 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment