Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
volgens de voedingsbehoefte calc:
totaal dagelijks Kcal behoefte 1850 per dag
eiwitten : 102gram
vetten ; 42gram
kh ; 269 gram.
Nu kan iemand me zeggen hoe ik het uitreken bij producten die ik opeet? Is dat dan op de verpakking gaan kijken en uitrekenen om hoeveel gram ik binnen heb per product?
volgens de voedingsbehoefte calc:
totaal dagelijks Kcal behoefte 1850 per dag
eiwitten : 102gram
vetten ; 42gram
kh ; 269 gram.
?
dus daar moet ik 550kcal boven? das een kleine 10% meer kcal dus bij alles 10% toevoegen zou ik dus 112gram eiwitten , 46gram vet en 295gram koolhydraten eten.
ten eerste denk ik dat je meer verbruikt dan 1800kcals!!
me oma in een rolator eet dat ook weg elke dag,
verder eet je te weinig eiwitten en vetten!!!
2,5 gram eiwit per kilo lichaamsgewicht en 1 tot 1,5 gram vet per kilogram lichaamsgewicht de rest uit koolydraten.
Jah dat is wat de aangerade calculator hier op bodynet me gaf.. is deze dan incorrect?
dus 145gram eiwitten
een 60 gram vet
en neem dan een 260gram koolhydraten
dat zou ongv goeie verhouding moeten zijn?
kheb me silverrice & protein shake besteld en als aanvulling glycobol daarop nu nog de gepaste verhoudingen per maaltijd vinden
tog een professional raadplegen denkek die zalt wel weten
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment