Sorry , ik heb Eingelyk niet zo een antwoord gevonden. mischien heb ik te snel gelezen fzo. maar ik Ben van plan om Creatine te nemen, Maar is dat wel ZO verstandig want ik fitness nog maar 3 maanden.
Creatine
Collapse
X
-
Originally posted by fabi View PostMaar het probleem is, ik kom niets by met me Lichaam ik blyf het zelfde ben al byna 3weken Bezig met Zelfde Gewichten Klein beetje Hoger ik kan niet hoger gaan in gewichten, daarom Vroeg ik het me af.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Voedingsschema opstellen en geduld hebben, je traint zegt je ben in 3 weken bijna niks omhoog gegaan, dat is ook niet zo vreemd hoor, het is niet iets wat je binnen een maandje voor elkaar hebt."Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."
Comment
-
Originally posted by BuffAlo View PostVoedingsschema opstellen en geduld hebben, je traint zegt je ben in 3 weken bijna niks omhoog gegaan, dat is ook niet zo vreemd hoor, het is niet iets wat je binnen een maandje voor elkaar hebt.
ik ben nu toevalig ook pas 3 weken in de sportschool actief(ben al wel veel langer actief op dit forum).
ik heb een bulkschema en goed trainingschema en verbreek elke training records na records(beginergains), dus juist in het begin gaat dit heel makkelijk als je voeding en training maar voor elkaar hebt.“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
Originally posted by maar7en8 View Postin het begin wel,
ik ben nu toevalig ook pas 3 weken in de sportschool actief(ben al wel veel langer actief op dit forum).
ik heb een bulkschema en goed trainingschema en verbreek elke training records na records(beginergains), dus juist in het begin gaat dit heel makkelijk als je voeding en training maar voor elkaar hebt.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by IJsBlok View PostMij is altijd geleerd dat de eerste 4 tot 6 weken alleen maar sterker word omdat je spieren beter leren samen te werken.
Efficiënte samenwerking van verschillende spieren zorgt ervoor dat je met een gelijke hoeveelheid spiervezels meer kracht kunt genereren. Na deze fase komt de spiergroei maximaal op gang. Het is enorm belangrijk om voldoende te eten, wanneer je dat niet doet levert creatine je ook geen voordelen op. Dus eerst een goed voedingsschema opstellen en trainen. Pas wanneer de groei stagneert of je een grens bereikt in het krachtsniveau zou creatine jou voordelen kunnen bieden.
Comment
-
In de eerste maanden zul je het snelst sterker worden, daarna zal het steeds langzamer gaan tot je op een gegeven moment tegen een plateau aankomt... Je moet geduld hebben, goed eten, goed trainen en goed rusten. Als je dat doet dan kun je overwegen om creatine te nemen en whey bijvoorbeeldDe beste supplementen tegen de scherpste prijzen!
Check ook onze FACEBOOK pagina
Comment
-
Originally posted by Sports-Nutrition View PostIn de eerste maanden zul je het snelst sterker worden, daarna zal het steeds langzamer gaan tot je op een gegeven moment tegen een plateau aankomt... Je moet geduld hebben, goed eten, goed trainen en goed rusten. Als je dat doet dan kun je overwegen om creatine te nemen en whey bijvoorbeeld
ik weet dat dit heel erg verschilt van persoon tot persoon, maar ik bedoel een gemmidelde“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
alvast bedankt voor de reacties , maar ik Probeer om de 2 uur Gwn Kipfilet of pindakaas met bruinbrood te eten dus Zoveel mogelyk Koolydrathen te eten en eiwitte, en Gewone Maaltyd Gwn Kip of Rijst Zoveel mogelyk en me Pure Whey S'morgens en Na Fitness.
Comment
-
Ik heb zelf ook zitten googlen voor een voedingsschema e.d. en heb de volgende linkjes voor je die je uit kan proberen:
Voedingsschema uitleg:
Zo maak je het perfecte voedingsschema
Vetpercentage berekenen:
Bereken je vetpercentage
Behoefte (schema):
Eigen Kracht - Website over fitness, afvallen en doping
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...12 uur geleden
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...16 uur geleden
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment