meest betrouwbare site ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• meest betrouwbare site ?

wat is de meest betrouwbare site om supplementen op te bestellen ?

Suplementen? inshape of xxl
    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

voor wat?
      Calisthenics / Street workout

Comment

Bodyenfitshop.nl. Algemeen bekend de beste service en niet voor niets verreweg de meest populaire shop in Nederland. dat je tot 10 uur 's avomds kumt bestellen en dan nog je bestelling de volgende dag in huis hebt is ook een groot voordeel denk ik.

Comment

ik bestel ook altijd bij de body en fit shop.

Comment

bodyenfitshop.nl en appnut.com nutriminds.eu

Comment

Bodyenfitshop en xxl nutrition zijn goede bedrijven.. snelle levering en goede service!!

Comment

Originally posted by Balancefit View Post
                Bodyenfitshop.nl. Algemeen bekend de beste service en niet voor niets verreweg de meest populaire shop in Nederland.
                Ik vind de service anders keihard naar beneden donderen. Het lijkt wel of de boel is overgenomen door iemand anders?
                Vragen per mail krijg je altijd een raar antwoord, of geen antwoord. Bestellingen die fout geleverd worden, producten die niet kloppen...
                Nee, ik ben op dit moment even helemaal klaar met de body en fit shop.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                  Ik vind de service anders keihard naar beneden donderen. Het lijkt wel of de boel is overgenomen door iemand anders?
                  Vragen per mail krijg je altijd een raar antwoord, of geen antwoord. Bestellingen die fout geleverd worden, producten die niet kloppen...
                  mee eens, de laatste tijd vergeten ze dingen mee op te sturen. terwijl je dit van te voren netjes heb aangegeven via mail en factuur.

Comment

xxl nutrition of bodylab.. nooit gedonder mee gehad en goede service

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
                      mee eens, de laatste tijd vergeten ze dingen mee op te sturen. terwijl je dit van te voren netjes heb aangegeven via mail en factuur.
                      Jup.

Of er staat ineens op je pakketje aangegeven dat het niet bij de buren afgeleverd mag worden, terwijl dat wel mag. Met als gevolg dat je na 3 dagen een briefje krijgt dat je het pakketje op kunt halen bij een dhl service punt. Terwijl dat service punt gesloten zit, omdat je voor het pinksterweekend zit.

Comment

Power supplements!

Comment

Originally posted by Balancefit View Post
                          Bodyenfitshop.nl. Algemeen bekend de beste service en niet voor niets verreweg de meest populaire shop in Nederland. dat je tot 10 uur 's avomds kumt bestellen en dan nog je bestelling de volgende dag in huis hebt is ook een groot voordeel denk ik.
                          Originally posted by Malefic View Post
                          ik bestel ook altijd bij de body en fit shop.
                          Originally posted by HotStuff23 View Post
                          bodyenfitshop.nl en appnut.com nutriminds.eu
                          Originally posted by nibor76nl View Post
                          Bodyenfitshop en xxl nutrition zijn goede bedrijven.. snelle levering en goede service!!
                          Bedankt voor jullie complimenten!

Jup.

Of er staat ineens op je pakketje aangegeven dat het niet bij de buren afgeleverd mag worden, terwijl dat wel mag. Met als gevolg dat je na 3 dagen een briefje krijgt dat je het pakketje op kunt halen bij een dhl service punt. Terwijl dat service punt gesloten zit, omdat je voor het pinksterweekend zit.
                          Nee, we zijn niet overgenomen. Nog steeds hard aan het groeien en verhuizen binnenkort weer naar een nieuw en groter pand. Ik vind het vervelend om te horen dat u problemen had met de Belgische pakketservice. Wij proberen altijd zo snel en duidelijk mogelijk de wensen van onze klanten door te geven aan de postservice. Helaas wil dit ( met name in belgie ) niet altijd succesvol verlopen. Als u daar problemen mee heeft kunt u natuurlijk altijd naar ons op bellen en doen wij ons uiterste best om uw pakket zo snel mogelijk te laten bezorgen.

Met betrekking tot de e-mails kunt u mij altijd persoonlijk bereiken op service@

Dan zorg ik ervoor dat u snel en correct antwoord krijgt.

-Leon

Originally posted by Hermandad View Post
                          Via de mail of factuur is niet de meest nauwkeurige optie. Het aantal bestelling dat verwerkt wordt is vele malen groter, waardoor uw pakket al verzonden kan zijn voordat uw bericht wordt gelezen. U kunt hiervoor het beste uw op- en aanmerkingen invullen bij onze op- en aanmerkingen invulbox. Deze vind u tijdens het bestellen bij de betaling.

En anders is bellen ook altijd een optie.

-Leon
                          BODYENFITSHOP.NL - sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland en België!

Uniek in Nederland: voor 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis!

Comment

Goed dat je een account erop heb gemaakt. Je zou eventueel goede weekaanbiedingen op het forum mogen posten.

Comment

welcome B&F
                              maken julie ook effe een eigen topic aan
                              Lost all i got

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X