meest betrouwbare site ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik heb pas voor het eerst besteld bij bodyenfitshop.nl. Toen kreeg ik er een pakketje bij dat niet voor mij bestemd was (goede adres zat op de bodem), maar wat wel aan mij geadresseerd was. Ik gebeld, vroeg men mij of ik het pakket door wilde sturen naar de goede persoon, even mailtje doen met gegevens en dan kreeg ik de kosten vergoed, +iets extra's bij volgende bestelling ofzo. Prima, postkantoor zit in de buurt. Ik dat pakketje verstuurd, mailtje gedaan, maar nog steeds niks gehoord. Nou gaat het niet om veel geld (€6,75), maar ik vind het toch slordig. Misschien binnenkort weer een mailtje doen.

Bestelling zelf was overigens gewoon top! Precies wat ik besteld had en snel geleverd.

Comment

Met XXL nog nooit last gehad.
      Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

Bodyenfitshop.nl of bodylab doen het altijd prima bij mij...

Comment

Originally posted by spaake View Post
          Met XXL nog nooit last gehad.
          Is ook een super zaak he...ook hun site is erg informatief met vragen rubriek en ervaringen van mensen van de meeste producten..

Bij Bodyenfitshop heb ik nog maar 1 bestelling gedaan en die verliep gewoon goed..

Bij Bodylab ook 1 bestelling gedaan en ook gewoon goed gegaan..

Maar de meeste dingen bestel ik bij XXL...

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
            Goed dat je een account erop heb gemaakt. Je zou eventueel goede weekaanbiedingen op het forum mogen posten.
            Originally posted by karwan2 View Post
            welcome B&F
            maken julie ook effe een eigen topic aan
            Heb ik gedaan! Bedankt!

Body En Fitshop topic!

Originally posted by Bronxo View Post
            Ik heb pas voor het eerst besteld bij bodyenfitshop.nl. Toen kreeg ik er een pakketje bij dat niet voor mij bestemd was (goede adres zat op de bodem), maar wat wel aan mij geadresseerd was. Ik gebeld, vroeg men mij of ik het pakket door wilde sturen naar de goede persoon, even mailtje doen met gegevens en dan kreeg ik de kosten vergoed, +iets extra's bij volgende bestelling ofzo. Prima, postkantoor zit in de buurt. Ik dat pakketje verstuurd, mailtje gedaan, maar nog steeds niks gehoord. Nou gaat het niet om veel geld (€6,75), maar ik vind het toch slordig. Misschien binnenkort weer een mailtje doen.

Bestelling zelf was overigens gewoon top! Precies wat ik besteld had en snel geleverd.
            Dat is niet de bedoeling! Ik denk dat je e-mail is vergeten door de drukte, excuus hiervoor! Stuur mij even je gegevens naar service@

Maak ik het gelijk voor je in orde + goedmaker.

Originally posted by TitoDelft View Post
            Bodyenfitshop.nl of bodylab doen het altijd prima bij mij...
            Dank je wel!

-Leon
            BODYENFITSHOP.NL - sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland en België!

Uniek in Nederland: voor 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis!

Comment

sportfood.nl = prima site! doen vaak ook niet zo moeilijk over dingen en hebben redelijk aantrekkelijke prijzen.

Comment

[quote=Body En Fitshop;835841]Heb ik gedaan! Bedankt!

Body En Fitshop topic!

Dat is niet de bedoeling! Ik denk dat je e-mail is vergeten door de drukte, excuus hiervoor! Stuur mij even je gegevens naar service@

Maak ik het gelijk voor je in orde + goedmaker.

Originally posted by Body En Fitshop View Post
                Dank je wel!

-Leon

Comment

ga weer een bestelling plaatsen bij jullie vandaag of morgen word dat een extraatje dan hahaha:P

Comment

Originally posted by TitoDelft View Post
                    ga weer een bestelling plaatsen bij jullie vandaag of morgen word dat een extraatje dan hahaha:P
                    Tuurlijk. Moet je even melden in het hoofdtopic.

-Leon
                    BODYENFITSHOP.NL - sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland en België!

Comment

Originally posted by Body En Fitshop View Post
                      Tuurlijk. Moet je even melden in het hoofdtopic.

-Leon
                      Gaaf man zal ik zeker doen!

Comment

Geen probleem!

-Leon

Comment

nutrimaxx , xxlnutrition en bodyenfit
                          Pain is just weakness leaving the body...

Comment

ik bestel al een tijdje bij powersupplements.nl nooit problemen mee gehad.
                            ik bestel eigelijk altijd daar omdat prijs/kwaliteit gewoon erg goed is,
                            maar ik denk dat andere sites als bodyenfitness.nl net zo goed te vertrouwen zijn.
                            “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

gisteren besteld op body en fitshop vandaag al aangekregen !
                              Top dus

Comment

Whey bij Power Supplements,
                                pre-workout supp bij xxl Nutrition
                                keep the focus going!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X