Baardgroei stimuleren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Meng elke dag een schep hiervan door je eiwit drank:

I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

Voor mij is het baard gebeuren vanwege een imago change, altijd glad geschoren is ook eentonig, nu een jaartje wat anders, dus het is wel serieus. Iemand nog met hele handige tips kwa spul dat werkt?
      Every man dies, only a few have ever lived!!

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
        is dat een serieuze vraag?
        Niet iedereen weet wie ron wemel is denk ik

Comment

wb op het forum na je lange afwezigheid.

Comment

Tnx Posseltje, ben er een jaar uit geweest door een blessure, en iedere keer dat ik hier op de site zat wou ik weer trainen, en tja, dat gaat niet goed met een blessure. Om verdere demotivatie tegen te gaan was ik hier ook voor een tijdje weg. Het trainen is weer begonnen, dus ook de website activiteiten!.

Comment

ik moet me om de 2 / 3 dagen 1x scheren op mn 18 jaar. Heb ik echt nooit zin in man, maar doe het wel. Wees maar blij dat jij dat niet hoeft.
              Building to a better me

Comment

Als je een baard hebt hoef je em er ook niet af te scheren, denk daar maar eens over na! 1x in de week wat bijknippen en voilla!

Comment

zolang het maar geen vies en donzig sikje wordt he

Comment

Androgel!
                    Constantia et labore

Comment

ik moet me sinds me 17e elke dag scheren, heb ook zwart haar, dat werkt ook niet in je voordeel. Gek genoeg heb ik geen rug en borsthaar en ben nu 21, daar ben ik echt blij mee

Comment

Ik las dat je androgel op je armen of buik moest smeren, en dat het als bijwerking had dat je haren op je armen en schouders kreeg, zal toch niet zo zijn dat ik het op mijn gezicht moet smeren voor de baard :/. Is niet te hopen dat het plaatselijk haargroei veroorzaakt...

Comment

Kippestront erop smeren

Comment

Androgel werkt systemisch, niet lokaal. Zou kunnen werken overigens. Vraag is alleen of je het mogelijke risico overhebt voor de kans op een paar extra baardharen. Aan de andere kant snap ik het wel, ben zelf 21 en heb een goede baardgroei, en snap dat je enigszins gefrustreerd bent als je met 33 nog niks hebt.

Het is een afweging die je zelf moet maken, maar ik geloof niet dat ik ongevaarlijke kruidenmengsels ken of iets van zulks aard.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by BlondSound View Post
                              Kippestront erop smeren

Aaah je was me net voor.. Wij hadden ooit een buurjongetje hiervan overtuigd.. Hij heeft serieus bij de buren ingebroken in de kippenren en strond onder zijn neus gesmeerd.. wat een waus..
                              "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Hehehehehe

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X