Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik ben benieuwd naar de resultaten van de gebruikers van magnificent...
Ik gebruik het nu bijna 2 maanden en het is zeker goed voor na een training maar ik ben er geen gram van aangekomen...
Wie merkt er wel dat er gewicht bij is gekomen en HOEVEEL???
Ik ben wel bijna 3 kilo zwaarder nu ,maar dat komt door de LEAN GAIN en dat lijkt mij ook wel logisch dat ik daar van aangekomen ben..
Volgens de belofte van Magnificent dat je 2 tot 6 kilo kan aankomen merk ik niets en dat zou dus dezelfde gains moeten geven als de Lean Gainer wat echt bedoeld is om aan te komen...
voor mij geen magnificent meer hoor.. wat een verkoop praatjes allemaal 2 tot 6 kg spiermassa erbij
sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Had bijvoorbeeld toen met de prijsvraag ook gelezen dat er een creatine in zat die voor 3-4kg aan spiermassa zou opleveren (B&F omschrijving), vreemd eigenlijk als het totale product volgens omschrijving 2-6kg spiermassa zou opleveren.
Dat is toch lachwekkend. Die gasten verzinnen zoveel onzin dat zij zelf door de bomen het bos niet meer zien!
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
De aminozuren/bcaa/peptopro/wms/glutamine worden wel degelijk sneller opgenomen dan je whey en bieden wel degelijk meerwaarde direct na de training voor optimaal herstel en groei voor mensen die intensief trainen. Werkt gewoon en daarna de whey..
De aminozuren/bcaa/peptopro worden wel degelijk sneller opgenomen dan je whey en bieden wel degelijk meerwaarde direct na de training voor optimaal herstel en groei voor mensen die intensief trainen. Werkt gewoon. Voor alle andere tijdstippen inderdaad stick to the whey.
Jij zegt nu gewoon iets randoms met erachter wetenschappelijk aangetoond. Niveau producten zijn ook wetenschappelijk aangetoond.
Maar ik zeg dat er in whey ook bcaa's en aminozuren zitten. Jij bedoelt dat enkelvoudige aminozuren veel sneller worden opgenomen. Dat is indd waar. Maar magnificent is ook een mix van producten dus wie zegt dat die aminozuren en bcaa's als eerste worden opgenomen want dan zou dat ook bij whey zo moeten zijn
Jij zegt nu gewoon iets randoms met erachter wetenschappelijk aangetoond. Niveau producten zijn ook wetenschappelijk aangetoond.
Maar ik zeg dat er in whey ook bcaa's en aminozuren zitten. Jij bedoelt dat enkelvoudige aminozuren veel sneller worden opgenomen. Dat is indd waar. Maar magnificent is ook een mix van producten dus wie zegt dat die aminozuren en bcaa's als eerste worden opgenomen want dan zou dat ook bij whey zo moeten zijn
magnificent bevat juist snelle koolhydraten als wms en dextrose om snel glycogeen te herstellen en de belangrijke insulinepiek te verkrijgen waardoor de aminozuren juist nog sneller worden opgenomen.....dat is nu net wat zo belangrijk is na je training. Juist die mix maakt het zo goed dus. Inderdaad aangetoond dus niet iets randoms.
Wauw.. dat is gaaf.. ik heb het ook gebruikt.. maar ik moest er roids bij gebruiken om zoveel te gainen..
You've got some serious genetics..
Dude come on.. of je bent uber beginner.. of je kletst uit je nek..
ben geen beginner
zeer zeker niet trainde al toen jij nog in de puddingbuks zat
en uit mijn nek kletsen?? als ik al die onzin lees die ik hier zie vind ik het wel meevallen
Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!
ben geen beginner
en uit mijn nek kletsen?? als ik al die onzin lees die ik hier zie vind ik het wel meevallen
maar als je al lang traint dan heb ik het over ergens van 5 tot 25 jaar
dan komt het maar weinig voor dat je ineens 6 kilo aankomt als je dat nog zo snel zou kunnen als je al behoorlijk massa hebt(wat ik aan neem omdat je lang traint en op bn zit dus weet wat voeding is) zou ik voor pro bb gaan
52 kilo zwaarder in 1 jaar!!!
je snapt natuurlijk wel waarom wij dit zo moeilijk vinden om te geloven
Ik gebruik nu ook sinds een tijdje de combi magnificent en TMS maar ik merk echt dikke gains, zowel kracht als massa, moet ik wel zeggen dat ik verder ook goed eet/train/rust maar ben wel erg tevreden over deze combinatie..
Hoeveel kilo ik precies ben aangekomen is lastig te zeggen aangezien ik het meteen ben gaan gebruiken toen ik terugkwam van vakantie. Voor ik op vakantie ging woog ik 78, toen ik terugkwam 76, nu 2 maand later weeg ik 81 op ongeveer hetzelfde vetpercentage (denk ik, zie nog steeds me abs). Ik train ongeveer een jaar, dus beginnergains valt uit te sluiten.
ben geen beginner
Ik gebruik nu ook sinds een tijdje de combi magnificent en TMS maar ik merk echt dikke gains, zowel kracht als massa, moet ik wel zeggen dat ik verder ook goed eet/train/rust maar ben wel erg tevreden over deze combinatie..
Hoeveel kilo ik precies ben aangekomen is lastig te zeggen aangezien ik het meteen ben gaan gebruiken toen ik terugkwam van vakantie. Voor ik op vakantie ging woog ik 78, toen ik terugkwam 76, nu 2 maand later weeg ik 81 op ongeveer hetzelfde vetpercentage (denk ik, zie nog steeds me abs). Ik train ongeveer een jaar, dus beginnergains valt uit te sluiten.
Bedankt voor jullie feedback! Blij om te horen dat de resultaten jullie beide bevallen.
-Leon
BODYENFITSHOP.NL- sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland en België!
Uniek in Nederland: voor 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis!
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment