Ik zit met het volgende: Ik gebruik nu whey isolate(in de ochtend en na training) en creatine(voor en na training), maar nu wil ik Mammoth gaan halen om nóg wat meer calorieën binnen te krijgen. Maar is het de bedoeling dat ik dan geen whey isolate meer neem, of dat ik ze allebei moet gaan nemen?
Massa kweken
Collapse
X
-
Als je kiest voor Mammoth, gewoon whey blijven nemen. Het zijn namelijk twee totaal verschillende dingen. De ene is een whey -deuh?-, de andere een weightgainer, waarin er inderdaad veel suiker verwerkt zitten. Daarom vind ik het niet echt aan te raden een weightgainer te nemen, als je voeding hoogstwaarschijnlijk niet op punt staat.RAW: 155 - 155 - 220
EQ: 190 - 165 - 230
Comment
-
Originally posted by Viranelly View Postweightgainer
voor mensen die niet graag van hun eten genieten
eten is lekker waarom zou je in godsnaam zo je kcals naar binnen willen werken??
gewoon goed vreten en trainen“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
Originally posted by Passanova View PostJa mammoth bevat per 117 gram: 25g eiwit, 76g koolhydraten, 9g vet(MCTs).
Bevat het overige deel dan suikers? Ik kijk het wel even aan, kan altijd nog whey isolate bijbestellen.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
-
Originally posted by Passanova View PostNou, als het avondeten bestaat uit patat met frituur enzo, dan neem ik liever een shake met bakkie kwark bijvoorbeeld.“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
waarom zeg je dan niet beleefd dat je geen zin hebt in patat/frituur. en maakt jezelf dan wat boterhammen met een bakje kwark, of verse groenten met een kipfilet en wat rijst.
van de ene kant heb je het over wat extra calorien die je naar binnen wil werken. maar van de andere kant wil je geen frituur/patat (wat veel calorien zijn). tegenstrijdig.
daaruit concludeer ik dat je wel graag veel calorien tot je neemt maar dan wel uit kwaliteits voeding, met veel nuttige macro en micro nutrienten. zodat je spieren optimaal groeien, zonder dat je onnodig veel vet gaat aanzetten.
deze nuttige macro en micronutrienten vind je helaas niet in een mammoth gainer. (mammoth = suiker + whey). maar wel in groenten, fruit, brood, rijst, noten, en ander gezond voedsel. een echte maaltijd is in dit geval dus vele malen beter, en smaakt ook beter.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by dynobet View Postwaarom zeg je dan niet beleefd dat je geen zin hebt in patat/frituur. en maakt jezelf dan wat boterhammen met een bakje kwark, of verse groenten met een kipfilet en wat rijst.
van de ene kant heb je het over wat extra calorien die je naar binnen wil werken. maar van de andere kant wil je geen frituur/patat (wat veel calorien zijn). tegenstrijdig.
daaruit concludeer ik dat je wel graag veel calorien tot je neemt maar dan wel uit kwaliteits voeding, met veel nuttige macro en micro nutrienten. zodat je spieren optimaal groeien, zonder dat je onnodig veel vet gaat aanzetten.
deze nuttige macro en micronutrienten vind je helaas niet in een mammoth gainer. (mammoth = suiker + whey). maar wel in groenten, fruit, brood, rijst, noten, en ander gezond voedsel. een echte maaltijd is in dit geval dus vele malen beter, en smaakt ook beter.
Comment
-
Originally posted by Passanova View PostBedankt voor je advies. Het klopt inderdaad dat ik zoveel mogelijk kwaliteits voeding wil en dat dacht ik te vinden in Mammoth. Maar wat moet ik me voorstellen wat betreft rijst, is dat gewoon witte rijst, droog zonder iets anders? (behalve wat kipfilet erdoor?) Want thuis eten we wel eens rijst, maar daar zit veel saus bij, dus niet een optimale maaltijd. Dus mijn vraag: eten jullie echt alleen droge rijst?
de woksaus is niet gezond maar kan ook geen kwaad als je niet te veel gebruikt.
ik eet overdag vaak rijst met kip of tonijn met paprika, tomaat en avocado, ui en wat kruiden zoals currypoeder en gemberpoeder is erg lekker.“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
Originally posted by maar7en8 View Postmet roergebakken groente en kip, mijn moeder gooit er dan vaak een beetje sambal bij of kruiden en specerijen en soms een beetje woksaus.
de woksaus is niet gezond maar kan ook geen kwaad als je niet te veel gebruikt.
ik eet overdag vaak rijst met kip of tonijn met paprika, tomaat en avocado, ui en wat kruiden zoals currypoeder en gemberpoeder is erg lekker.
Comment
-
Stel anders eens voor om te gaan koken. Pastasalade van volkorenpasta met tonijn, verse sperzieboontjes, olijven en een likje pesto of Kip uit de oven met pittige groentenrijst. Als je een beetje creatief bent wordt gezond eten smullen!Status: pakt het weer rustig aan op.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door hivetechsolutionsOur Digital Marketing Company in Fort Worth TX, is dedicated to providing cutting-edge digital marketing solutions tailored to your business needs. We...
-
Kanaal: Algemeen
3 uur geleden -
-
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
-
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x
- 80kg 2x4
Deadlift:
- 163kg 1x
- 120kg 5x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door roloffrobert986Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
4 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
5 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
6 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment