Massa kweken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

verschil weightgainer en massgainer

weet er iemand het verschil tussen weightgainer en massgainer?
    zijn die niet hetzelfde?

Comment

Originally posted by arndc View Post
      weet er iemand het verschil tussen weightgainer en massgainer?
      zijn die niet hetzelfde?
      zijn hetzelfde...

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
        zijn hetzelfde...

De meeste massgainers gaan uit van spiermassa gainen, de weight gainers van puur zwaarder worden.

Weightgainer zit troep in, veel suiker, de Massgainer zitten meer complexe carbs in en eventueel goede vetten. En meestal zijn de verhoudingen bij een massgainer veel gunstiger.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by Passanova View Post
          Ik zit met het volgende: Ik gebruik nu whey isolate(in de ochtend en na training) en creatine(voor en na training), maar nu wil ik Mammoth gaan halen om nóg wat meer calorieën binnen te krijgen. Maar is het de bedoeling dat ik dan geen whey isolate meer neem, of dat ik ze allebei moet gaan nemen?

Als je een goede mass gainer wil hebben dan koop je een grote emmer whey of een eiwitmix en een zak palatinose en dat meng je 50/50 per shake.
          Dan heb je een betere KH bron in je shake.
          De palatinose kan je altijd nemen in je shake, in de ochtend of na de training.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
            De meeste massgainers gaan uit van spiermassa gainen, de weight gainers van puur zwaarder worden.

Weightgainer zit troep in, veel suiker, de Massgainer zitten meer complexe carbs in en eventueel goede vetten. En meestal zijn de verhoudingen bij een massgainer veel gunstiger.
            heb je inderdaad gelijk in..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X