casseine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• casseine

Haai all,

Ik lees veel over casseine (vooral dat veel mensen het nemen in het 'wat eet je nu' topic) en mijn vraag is:
    Neem jij het en merk jij dat het echt werkt voor je?

~ Cage

Ps,
    Afaik is casseine een 'langzame' eiwit poeder voor constant spierherstel tijdens bijvoorbeeld de slaap. Correct toch?
    BOOM! You're already fifth gear, Mach speed!

Je hebt dit topic gestart door mij he . Ik neem casseine..puur uit praktisch oogpunt voor het slapen gaan. Of het iets doet met me zou ik niet weten, het is meer het totaal pakketje wat je zoal op een dag eet wat voor de resultaten zorgt.
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by kojak View Post
      Je hebt dit topic gestart door mij he .
      Onder andere

Hoeveel wheyshakes neem jij dan nog op een dag erbij, 2?
      BOOM! You're already fifth gear, Mach speed!

Comment

het zijn langzame eiwitten zoals in magere kwark,

prima voor het slapen gaan dus en voor tussendoor of ergens door.
        het heeft ook ongeveer de zelfde smaak als whey, en is ook lekker door je kwark of havermout enzo.
        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

De meeste mensen nemen caseine voor het slapen als vervanging voor kwark omdat er in kwark carbs zitten, maar ik merk geen verschil als ik voor het slapen nog carbs naar binnen werk. Als de carbs maar in mijn macro's passen.

Comment

Ja, ik neem 's avonds een caseïne shake. De reden is dat alhier kwark niet verkrijgbaar is.
            Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Ik heb het staan, maar neem het nooit. De reden is omdat casseine van bodyenfitshop gewoon focking vies is. Daarom liever bakske kwark met roos vice of kwak isolaat erdoorheen

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
                Ik heb het staan, maar neem het nooit. De reden is omdat casseine van bodyenfitshop gewoon focking vies is. Daarom liever bakske kwark met roos vice of kwak isolaat erdoorheen
                De kwaliteit van Micellar Casein Perfection kan eigenlijk niet beter. De smaak inderdaad wel. Daar zijn we hard mee bezig, we krijgen binnenkort ook een nieuwe variant. Je krijgt van mij dan gratis enkele samples. Help mij maar onthouden als het zover is.

Veel mensen kiezen ook voor de Protein Perfection Mix dat is een mix van hoofdzakelijk Micellar Casein en Whey. Een uitstekende shake en de smaak is echt geweldig. Krijgen we enorm veel complimenten over

De shake is perfect om te nemen voor het slapen, maar ook 's ochtends en tussen de maaltijden. Eigenlijk geschikt op elk tijdstip.

BODYENFITSHOP.NL - sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland en België!

Uniek in Nederland: voor 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis!

Comment

Originally posted by Body En Fitshop View Post
                  De kwaliteit van Micellar Casein Perfection kan eigenlijk niet beter. De smaak inderdaad wel. Daar zijn we hard mee bezig, we krijgen binnenkort ook een nieuwe variant. Je krijgt van mij dan gratis enkele samples. Help mij maar onthouden als het zover is.

Veel mensen kiezen ook voor de Protein Perfection Mix dat is een mix van hoofdzakelijk Micellar Casein en Whey. Een uitstekende shake en de smaak is echt geweldig. Krijgen we enorm veel complimenten over

De shake is perfect om te nemen voor het slapen, maar ook 's ochtends en tussen de maaltijden. Eigenlijk geschikt op elk tijdstip.

Ik vind die caseine goed te drinken hoor.
                  Eerst nam ik hem altijd met water dan is die wat minder indd maar met melk vind ik het juist heerlijk! Kijk er ieder avond naar uit! 400ml melk 2 scoops heerlijk!
                  Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

vind de smaak helemaal niet zo slecht hoor van jullie casseine..
                    allesinds beter als die van kwark... vandaar ook mijn keuze voor casseine ipv kwark

drink het ook met melk, wel maar 1scoop in halve liter, krijg het anders niet zo goed gemengt
                    Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Dus 1 schep whey perfection en 1 schep casseine staat gelijk aan 2 scheppen proteine perfection mix? Zoja, dan bestel ik die ook voor voor het slapen gaan, van die casseine is nog niet echt optimaal kwa smaak inderdaad! Maar dat geeft niks!
                      Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                        ongeveer de zelfde smaak als whey,
                        Nou niet helemaal hoorr
                        Never send a boy to do a mans job!

Comment

Caseïne is niet persee die shake hoor, kwark bevat caseïne eiwitten.
                          Deze eiwitten zijn langzaam afbreekbaar waardoor het dus ideaal is tijdens de nachtrust zoals al gezegd is.

Eet zelf 500 gram kwark voor het slapen
                          "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
                            Ik vind de casseine van Body en fit juist wel goed te drinken...

Niets mis mee.... ik had aardbei!!

Comment

Ik gooi meestal zoveel zooi door mijn kwark dat het lekker wordt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X