15 jaar en supplementen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 15 jaar en supplementen

hallo,
    Ik ben 15 jaar(bijna 16), en ben sinds kort bezig met serieus fitness.
    lengte : 1,85+
    gewicht: 69
    Ik gebruik
    nu dus whey eiwitten sinds kort en heb ook een potje nitro x boost erbij gepakt
    merk: stacker ,2 kilo chocolade, niet vies. en nitro x boost ook van stacker.

wat ik denk:
    die nitro x boost heb ik een paar x gebruikt maar nu niet meer omdat ik heb gelezen dat het niet goed is voor mijn testosteron spiegel want die is al heel hoog omdat ik 15 ben.. voor de rest weet ik er niet zoveel vanaf.
    Die whey die ik nu gebruik lijkt me wel gezond, maar daar zitten ook weer toevoegingen in zoals bcaa's. hier heb ik bijna geen verstand van en daarom heb ik jullie hulp, meningen, tips en commentaar nodig.
    Stacker 100% Whey - Sportvoeding kunnen jullie aub eventjes kijken?

het werkt wel en ben erg blij met de resultaten!

wat vinden jullie?????

BCAA's zijn aminozuren die niet naar de lever moeten om te worden opgenomen in het lichaam. Ze zijn onmisbaar voor de recuperatie, herstel en zorgen voor energie... Met andere woorden, je hebt ze dus nodig.... het innemen van bcaa supplementen zorgt voor een beter en sneller herstel en beschermt tegen spierafbraak in katabole situatie's.... Daarnaast mag je wel supplementen nemen maar onthou het zijn GEEN wondermiddelen. Hoe zit het met je voeding?

Comment

Die BCAA's zijn geen toevoegingen he, dat is een onderdeel van je wei-eiwitten,
      dat zijn gewone aminozuren, zit in elk voedsel waar eiwitten in zitten, dus maak je daar maar geen zorgen over.

Die boost dingen of pre-workouts of whatever, dat is de troep die je allemaal niet nodig hebt.
      Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

bedank voor jullie reacties,

@el loco : over mijn voeding.. ik heb geen voedingsschema maar ik let er wel op wat ik eet en drink omdat ik nog een beetje probeer aftevallen.
        hier ben ik nu mee begonnen : ik eet veel kipfilet op de botherham , drink veel water , geen sauzen bij het avondeten, en die 1x friet in de week sla ik ook over. en gewoon zo gezondmogelik eten en bijna niet snoepen.
        en ik sport veel ik vind het leuk om te doen en doe het samen met mijn broer en een vriend.

@ triple aces: aha dat wist ik niet, dan stop ik met die nitro shit.

@ allebei: is het dan een goed idee als ik eiwitten en BCAA's gebruik?
        Het gebruik van BCAA Ethyl
        Ester voor de training en direct na de training voorkomt catabolisme(voorkomt spierafbraak), bouwt glycogeen (energie voor de spieren) en draagtin grote mate bij tot een hormoonhuishouding die gericht is op de bouw van grotere spieren. Ook andere anabole functies binnen je lichaam worden gestimuleerd, zoals de eiwitsynthese en de stikstofreten

is die 'hormoonhuishouding' niet slecht voor mij?

thanks

Comment

creatine, multivitas, proteineshakes... zoalng je niet naar de testo of anabolen grijpt is het vlgens mij niet erg.
          Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Comment

BCAA's zitten al in je whey he, zoals je zelf al aangaf, dus noodzakelijk is het allesinds niet om extra te gebruiken.
            Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Het zijn maar supplementen, kan geen kwaad.
              keep the focus going!

Comment

ja weet ik maar als extra want in die whey zit niet zoveel BCAA.

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
                  BCAA's zitten al in je whey he, zoals je zelf al aangaf, dus noodzakelijk is het allesinds niet om extra te gebruiken.
                  ja weet ik, is ook voor extra want in die whey zit niet zoveel

Comment

Voordat je weer naar een volgend supplement grijpt, kun je beter eens goed inlezen over voeding (stickies); daar zul je veel meer mee bereiken.
                    Dumbells build a bigger chest
                    Barbells build a bigger ego

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X