hallo,
Ik ben 15 jaar(bijna 16), en ben sinds kort bezig met serieus fitness.
lengte : 1,85+
gewicht: 69
Ik gebruik nu dus whey eiwitten sinds kort en heb ook een potje nitro x boost erbij gepakt
merk: stacker ,2 kilo chocolade, niet vies. en nitro x boost ook van stacker.
wat ik denk:
die nitro x boost heb ik een paar x gebruikt maar nu niet meer omdat ik heb gelezen dat het niet goed is voor mijn testosteron spiegel want die is al heel hoog omdat ik 15 ben.. voor de rest weet ik er niet zoveel vanaf.
Die whey die ik nu gebruik lijkt me wel gezond, maar daar zitten ook weer toevoegingen in zoals bcaa's. hier heb ik bijna geen verstand van en daarom heb ik jullie hulp, meningen, tips en commentaar nodig.
Stacker 100% Whey - Sportvoeding kunnen jullie aub eventjes kijken?
het werkt wel en ben erg blij met de resultaten!
wat vinden jullie?????
Ik ben 15 jaar(bijna 16), en ben sinds kort bezig met serieus fitness.
lengte : 1,85+
gewicht: 69
Ik gebruik nu dus whey eiwitten sinds kort en heb ook een potje nitro x boost erbij gepakt
merk: stacker ,2 kilo chocolade, niet vies. en nitro x boost ook van stacker.
wat ik denk:
die nitro x boost heb ik een paar x gebruikt maar nu niet meer omdat ik heb gelezen dat het niet goed is voor mijn testosteron spiegel want die is al heel hoog omdat ik 15 ben.. voor de rest weet ik er niet zoveel vanaf.
Die whey die ik nu gebruik lijkt me wel gezond, maar daar zitten ook weer toevoegingen in zoals bcaa's. hier heb ik bijna geen verstand van en daarom heb ik jullie hulp, meningen, tips en commentaar nodig.
Stacker 100% Whey - Sportvoeding kunnen jullie aub eventjes kijken?
het werkt wel en ben erg blij met de resultaten!
wat vinden jullie?????
Comment