Shakes aantal vraagjes.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Shakes aantal vraagjes.

Hey allemaal,

Ik ben nu een paar weken bij een sportschool aan de gang omdat ik toch wel wat aan mijn bouw wil doen. Nu zag ik een aantal supplementen staan.

Ik ben vrij slank,mager ik kom echt niets aan voornamelijk ook door mijn werk fysiek zwaar, veel bukken en heel veel lopen op een dag en tillen. Ik zit eigenlijk nu ook op het maximum haalbare van mijn voeding op een dag. Dus ik dacht erover om shakes te gaan gebruiken.

Ik wil een wheigtgainer gaan gebruiken om toch wat aan te komen in combinatie met whey eiwitten en creatine. Wanneer neem je dit eigenlijk precies in?

Wanneer wel een wheightgainer en wanneer niet en is het wel goed voor mij om een wheightgainer te gaan gebruiken. Als aanvulling op mijn huidige voeding.

Wheyeiwitten wanneer kan ik dat innemen? Nu heb ik ook wat gelezen over creatine dat het toch wel de spierkracht verruimd wanneer kan je dat het beste gebruiken op de trainingsdagen? Mag ik ook shakes gebruiken op rustdagen?

Alvast bedankt! Ik weet dat het veel gevraagd is!

Serious Mass van Optimum Nutritions is een prima weight gainer. Zit eigenlijk alles in wat je nodig hebt zeker om te groeien. En is prima ter aanvulling op je huidige voeding, dus zeker doen lijkt me. Tevens kun je Whey eiwitten pakken, het lijkt me slimste om een mix te pakken aangezien dit ervoor zorgd dat je dagelijks toevoer van verschillende eiwitten krijgt die je lichaam nodig heeft. Verder zal ik nog niets pakken, omdat doel 1 is om toch gewicht aan te komen en massa te pakken. Creatine en anderen poeders moet je nog even opzij laten liggen.

Succes

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
      Serious Mass van Optimum Nutritions is een prima weight gainer. Zit eigenlijk alles in wat je nodig hebt zeker om te groeien. En is prima ter aanvulling op je huidige voeding, dus zeker doen lijkt me. Tevens kun je Whey eiwitten pakken, het lijkt me slimste om een mix te pakken aangezien dit ervoor zorgd dat je dagelijks toevoer van verschillende eiwitten krijgt die je lichaam nodig heeft. Verder zal ik nog niets pakken, omdat doel 1 is om toch gewicht aan te komen en massa te pakken. Creatine en anderen poeders moet je nog even opzij laten liggen.

Succes
      Oke dank je wel! Ga ik daar even naar op zoek. Wat wordt er bedoeld met een mix? Dat is inderdaad het doel wil toch wel wat groter worden dan nu en met mijn huidige voeding valt dat niet te behalen. Creatine zal ik laten liggen wanneer is het wel een goed moment om daar mee te beginnen?

Comment

Originally posted by Rhovaniax View Post
        Ik zit eigenlijk nu ook op het maximum haalbare van mijn voeding op een dag. Dus ik dacht erover om shakes te gaan gebruiken.
        Geloof ik niks van, meer eten kan makkelijk. Misschien is vaker eten wat lastig op het werk ivm pauzes en dergelijke. Je porties kunnen bijna altijd wel een stuk groter.

Wat eet je nu zoal op een dag dan?
        "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X