Essential amino stack?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Essential amino stack?

Heeft iemaand hier ervaring mee? Is het beter dan jack3d? En kun je hiervan puistjes van krijgen of niet?

bump .

Comment

Essential Amino Stack van XXL zijn niks anders dan losse essentiƫle amino's.
      Dat is compleet niet te vergelijken met Jack3D, wat een pre-wo boosters is.
      'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Originally posted by Milestone View Post
        Essential Amino Stack van XXL zijn niks anders dan losse essentiƫle amino's.
        Dat is compleet niet te vergelijken met Jack3D, wat een pre-wo boosters is.
        Maar kun je ervan puistjes krijgen of niet? Want ik heb laatste tijd te veel puistjes gekregen van whey isolaat daarom wil ik naar iets anders overstappen.

Comment

snap het verband niet tussen Jack3d, Amino's en Whey. Ok de brug van Amino's en Whey kan ik nog wel slaan maar Jack3d?

De puistjes waar je op doeld komen sowieso niet door de Aminoos, en ook niet door Jack3d. De kwaliteit van de whey blijft dan nog over, je geeft aan dat je isolaat gebruikt (wat zuiverste vorm is) en toch puisten krijgt. Oplossing is simpel, blijf de supplementen gebruiken die je tof vind. en haal voor bloedzuivering bij de Kruidvat BIERGIST TABLETTEN. kost 3 euro, en 200 tabs als ik het goed heb.

Comment

wanneer en waarmee meng je die essential amino stack het beste?

Comment

Originally posted by MBFCU View Post
              wanneer en waarmee meng je die essential amino stack het beste?
              Ik meng het met water.

En verder bevalt de essential amino stack mij wel, gebruik het rond cardio en ook ter aanvulling van extra aminozuren (neem ook whey) bij krachttraining soms.

En puistjes, mwua, heb niet extreem last van gekregen. Sommige zeggen dat het aan je hormonen licht, niet alleen aan het dieet.
              Laissez Faire

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X