night protein of magere kwark

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik heb nu de night protein van xxl binnen, zal eens gaan kijken hoe deze bevalt.
    Zou je dit ook eventueel overdag kunnen innemen op een (niet trainings)dag, om een uur of 12 zodat je de gehele middag langzaam eiwitten afgave hebt ?

Comment

Originally posted by Bodycare View Post
      Ik heb nu de night protein van xxl binnen, zal eens gaan kijken hoe deze bevalt.
      Zou je dit ook eventueel overdag kunnen innemen op een (niet trainings)dag, om een uur of 12 zodat je de gehele middag langzaam eiwitten afgave hebt ?
      Ja dat is op zich prima. XXLnutrition heeft er speciaal All Day Protein in voor, maar je kunt ook casseine met instant whey (whey delicious verkopen ze nu alleen nog maar dat is ongeveer hetzelfde) mengen en dan heb je snelle én langzame eiwitten = ideaal.
      Laissez Faire

Comment

oke dan zal ik dat doen, ik train meestal rond 3 uur 's middags.

's ochtends kom ik wel aan me hoeveelheid eiwitten, kan ik eventueel om 12 uur een shake maken met caseine en whey, en na mn training nog een whey shake of is dat beetje dubbelop ?

Comment

Originally posted by Mauke View Post
          Misschien bedoeld hij dat er in kwark teveel KH zit om die GH piek te halen? Lees dat wel eens vaker dat je eiwit helemaal puur moet nemen om die piek te halen... wat is dan de grens en wanneer wil je die GH piek hebben? na je training lijkt me?

Denk dat hij wat anders bedoelt, vandaar mijn reply, plaats maar een tegenonderzoek. Die is helaas niet te vinden.

Een gh verhoging, de meesten trainen in de avond en na een training heb je al een flink hoge GH waarde in je bloed, neem je een pure eiwitbron dan geef jeje GH aanmaak weer een boost, doe je dat vlak voor het slapen gaan dan is dat natuurlijk een optimale situatie.
          Veel hogere GH in je slaap, dus beter herstel en groei en verbeterde vetafbraak.
          Dus...en dat naast je goed aangevulde proteïne balans en je eiwitsynthese verhoging. Is imo optimaal.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
            Nou, lekker man. Vult voor geen ene moer natuurlijk.

Zo'n bak kwark kwan je zo lekker maken als je zelf wilt.
            dat heb ik dus ook, ben sinds kort overgestapt op casseine ipv kwark. maar nu wordt ik snachts wakker met honger.
            Hoe doen jullie dat, voor degene die ook casseine gebruiken?
            Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
            Doel eind 2015: 100kg
            http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

Originally posted by Nieck01 View Post
              dat heb ik dus ook, ben sinds kort overgestapt op casseine ipv kwark. maar nu wordt ik snachts wakker met honger.
              Hoe doen jullie dat, voor degene die ook casseine gebruiken?
              eet je niet onbewust minder?
              ik heb nergens last van,
              ik maak me shake altijd romig en dik, dan vult het prima.
              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                eet je niet onbewust minder?
                ik heb nergens last van,
                ik maak me shake altijd romig en dik, dan vult het prima.
                nee, en hoezo romig en dik? want het is het beste om met water in te nemen dus kan deze toch nooit romig en dik zijn?

Comment

Originally posted by Nieck01 View Post
                  nee, en hoezo romig en dik? want het is het beste om met water in te nemen dus kan deze toch nooit romig en dik zijn?
                  Als je wat minder water gebruikt word hij romig en dik, een portie casein met 250ml water is bij mij zelfde structuur als kwark... je kan moet het wel ff laten staan in de koelkast om het zo dik te krijgen...
                  Maar net hoe je het wil hebben.. ik doe liever een overkill aan water om mijn redelijk smerige caseine sneller weg te krijgen. Als je er whey door mengt om het lekkerder te maken en je wilt geen honger tijdens slapen zou ik minder water gebruiken en ff in de koelkast zetten na shaken

ps: getypt op mobile
                  189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
                  Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Originally posted by Mauke View Post
                    Als je wat minder water gebruikt word hij romig en dik, een portie casein met 250ml water is bij mij zelfde structuur als kwark... je kan moet het wel ff laten staan in de koelkast om het zo dik te krijgen...
                    Maar net hoe je het wil hebben.. ik doe liever een overkill aan water om mijn redelijk smerige caseine sneller weg te krijgen. Als je er whey door mengt om het lekkerder te maken en je wilt geen honger tijdens slapen zou ik minder water gebruiken en ff in de koelkast zetten na shaken

ps: getypt op mobile
                    oke, wel vaag dat het dan beter vult op de langere termijn, mrja. kan het altijd proberen

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
                      Nou, lekker man. Vult voor geen ene moer natuurlijk.

Zo'n bak kwark kwan je zo lekker maken als je zelf wilt.
                      Wat brabbel je nou joh, wel eens zo 'n shake op dan? Vult prima,niet zwetsen als je er geen koek van hebt gegeten... Kwark zo lekker maken als je wilt, hoe doe je dat,suiker of zoetstof toevoegen? Ook verre van ideaal hè
                      "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

@Fitnessboer
                        Kwark vult heus wel inderdaad, is vaak wel ranzig tsja, smaken verschillen.
                        Laissez Faire

Comment

Je ziet mij toch ook nergens posten dat kwark niet zou vullen? 't is alleen onzin van Viranelly zegt dat een casseine shake niet zou vullen.
                          "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
                            Je ziet mij toch ook nergens posten dat kwark niet zou vullen? 't is alleen onzin van Viranelly zegt dat een casseine shake niet zou vullen.
                            Ja dat weet ik, ik stemde juist met je in :P Beiden vullen, maar ik heb liever een casseine shake vanwege de smaak.
                            Laissez Faire

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X