fat burner

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• fat burner

Hey,

ik gebruik sinds kort QNT Fat Burner.
    Een handleiding zit er niet echt bij.

1) Er staat 3tabletten per dag, is dit gewoon smorgens smiddags savonds of op bepaalde tijdstippen?
    2) iemand goede ervaringen of slechte met dit product?

greetz

Het is geldverspilling.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

Originally posted by gymmeke View Post
      Hey,

ik gebruik sinds kort QNT Fat Burner.
      Een handleiding zit er niet echt bij.

1) Er staat 3tabletten per dag, is dit gewoon smorgens smiddags savonds of op bepaalde tijdstippen?
      2) iemand goede ervaringen of slechte met dit product?

greetz

Zie hier: http://www.qntsport.com/uploads/prod...ets/Burner.pdf
      3 caps voor je training.
      Ik zou dan minimaal een uur tussen inname en training houden.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
        Zie hier: http://www.qntsport.com/uploads/prod...ets/Burner.pdf
        3 caps voor je training.
        Ik zou dan minimaal een uur tussen inname en training houden.
        Werkelijk gewoon alle 3 tegelijk? Waarom hebbe ze de pilletjes dan niet gewoon wat sterker gemaakt?

Iemand een idee of QNT goed is? Of een beter product voorstellen dat ik gewoon in de winkel kan kopen?

Comment

Het produkt kan een toevoeging zijn mits je voeding en training tiptop in orde zijn, zelfs dan zullen de resultaten miniscuul waarneembaar zijn.
          maw....zonde van je geld zoals inferno al zei in een eerdere post, beter kan je je voeding/trainingschema aanpassen, evt cardio erbij mocht je een plateau bereiken en pas met fatburners beginnen als je op een zéér laag vetpercentage zit zodat je evt. enig merkbaar resultaat kan zien....

ik zeg: niet doen....
          .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
          There is no failure except in no longer trying

Comment

Fatburners kunnen naast een potentieel betere vetverbranding nog andere aangename gevolgen hebben: verminderde eetlust, slaapbehoefte en een hogere alertheid. Moet wel gezegd worden dat je met simpele caffeïnepilletjes niet perse veel ervan merkt. En voor elk van dit soort middelen geldt dat er helaas gewenning optreedt.

Sidenote: icm met grote hoeveelheden koolhydraten, tijdens een carbload, of rond de training(!) werken fatburners je juist tegen, en zul je mét juist sneller dik worden dan zonder. Nu weet ik niet zeker of er middelen zijn die wel je alertheid stimuleren, en tevens je insulinegevoeligheid niet tegenwerken, aangezien ze beide volgens hetzelfde systeem werken.
            Last edited by scoobydoo; 09-11-2011, 07:53.
            Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by gymmeke View Post
              Werkelijk gewoon alle 3 tegelijk? Waarom hebbe ze de pilletjes dan niet gewoon wat sterker gemaakt?

Iemand een idee of QNT goed is? Of een beter product voorstellen dat ik gewoon in de winkel kan kopen?

Er pas niet meer in een capsule maatje. En veel grotere caps hebben ze denk ik niet.
              QNT is een prima merk verder.

Werkt een beetje als een pre-workout boost, je gaat er wat harder op en verbrand gelijk veel meer vetten.
              Ik zag trouwens dat ze de inhoud een beetje hebben afgekeken van mijn stackers. haha. Toch leuk.
              Last edited by marnop; 09-11-2011, 08:20.

Comment

Er pas niet meer in een capsule maatje. En veel grotere caps hebben ze denk ik niet.
                QNT is een prima merk verder.

Werkt een beetje als een pre-workout boost, je gaat er wat harder op en verbrand gelijk veel meer vetten.
                Ik zag trouwens dat ze de inhoud een beetje hebben afgekeken van mijn stackers. haha. Toch leuk.
                Lijkt me trouwens ook niet verstandig om meer dan 200mg caffeïne in één cap te proppen. Sommige mensen die dat normaal nooit binnen krijgen, kunnen daar niet zo goed tegen. En een 'bad trip' op caffeïne is nu niet een van de meest prettige ervaringen.
                Ik ook meende dat snuff een keer zei dat het bijgedragen had aan een van zijn appelflauwtes, hehe.

Maargoed, alle gekheid op een stokje, en jouw enthousiasme ten spijt, de rest van de stoffen die erin zitten, lijken me wat gerommel in de marge. Al zie ik wel nog wat derrivaat van citroenzuur in de caps zitten, maar of je een significant verschil merkt, is plausibel. Zeker bij iemand die hier een topic over opent, kun je je afvragen of de kennis wbt training en voeding toereikend is om er voordeel uit te halen.

Comment

Net als voeding, maar dan anders: kijk wat erin zit, en wat je werkzame stoffen zijn. Als het spul zoals cafeïne enzo is, dan kan je het ook wel goedkoper kopen.
                  Zijn het allemaal ingrediënten die je niet kent, dan zou ik het niet zomaar nemen (eerst kijken wat het is, of een alternatief zoeken).
                  Klinkt misschien omslachtig, maar daardoor voorkom je wel dat je tig miskopen koopt, die allemaal dezelfde ingrediënten hebben.

Persoonlijk ben ik van mening dat fatburners alleen werken als ze je meer energie geven, omdat je dan meer doet. Dat zijn meestal ook de dingen waar je erg snel aan went.

Jawel joh, het grootste gedeelte is altijd vulmiddel.

Is meer om
                  1) beter te kunnen doseren. Sommige mensen reageren er heftiger op, en het is commercieel aantrekkelijker als mensen zoals ik (vrouwelijk, anderhalve meter kort) het ook kunnen gebruiken.
                  2) het lijkt goedkoper. Een volle pot voor een x bedrag, of een halve pot voor een x bedrag?

Comment

Volgens mij heb jij vrij weinig verstand van de middelen zoals fatburners en wat er in zit Sean.

Me afvragen of mensen toereikende kennis van training en voeding hebben doe ik dagelijks op bodynet bij meerdere topics.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                      Jawel joh, het grootste gedeelte is altijd vulmiddel.

Is meer om
                      1) beter te kunnen doseren. Sommige mensen reageren er heftiger op, en het is commercieel aantrekkelijker als mensen zoals ik (vrouwelijk, anderhalve meter kort) het ook kunnen gebruiken.
                      2) het lijkt goedkoper. Een volle pot voor een x bedrag, of een halve pot voor een x bedrag?

Ik heb ze zoals gezegd zelf geproduceerd en 1 van mijn producten moest in 2 capsules, er zat 0,0 vulmiddel in, moest puur omdat het er niet in past.
                      prop je er alleen de e-c-a in dan past het wel. Doe je er 6 of meer middelen in dan gaat het niet zomaar passen in de juiste hoeveelheden. Zo simpel is het.
                      Het scheelt dus nogal of je er 600mg in wil hebben of 900mg aan grondstoffen.

Comment

Ik heb ze zoals gezegd zelf geproduceerd en 1 van mijn producten moest in 2 capsules, er zat 0,0 vulmiddel in, moest puur omdat het er niet in past.
                        prop je er alleen de e-c-a in dan past het wel. Doe je er 6 of meer middelen in dan gaat het niet zomaar passen in de juiste hoeveelheden. Zo simpel is het.
                        Het scheelt dus nogal of je er 600mg in wil hebben of 900mg aan grondstoffen.
                        Dus jij wil zeggen dat: 'Guarana extract, Apple pectin, Hydroxycitric acid, Gelatin, l-carnitine, L-tartrate, Bitter orange, l-tryosine, l-phenylalanine, colour e171, chromium picolinate' allemaal even nuttig zijn?

En dat (om maar een willekeurige eruit op te noemen) de apple pectin niet vergelijbaar is met cellulose? Wat gewoon hout is, maar wat verkocht wordt als gezonde vezel?

Comment

De pectine, weet niet waarom ze die er in hebben gedaan, kan best zonder. Het zal een gelei vormen als het door je maag gaat, maar niet bijzonder veel en ik vraag me af of de pectine wel reageren zal op de maagzuren omdat de capsule pas na het passeren van de maag uit elkaar zal vallen. Andere kant is dat het ook kan werken als stabilisator of ze hebben de pectine in de gelatine gebruikt.
                          Coleur is de kleurstof van de capsule.
                          De rest is actieve en effectieve grondstof. Ik ga niet per stofje de eigenschappen en het nut hier even neerzetten.
                          De stofjes zaten ook bij mij in de caps(en nog wat andere stofjes bij mij) dus ik hoop niet dat je nu gaat vertellen dat ik BS caps verkocht........ze werkten bij iedereen die ze innam, zonder ook maar 1 uitzondering.

Comment

Volgens mij heb jij vrij weinig verstand van de middelen zoals fatburners en wat er in zit Sean.
                            Klopt, mijn kennis van supplementen is inderdaad vrij beperkt. Pas als ik zie dat mensen er inderdaad voordeel aan hebben, (Mét enige onderbouwing waarom het zou kunnen.) is het voor mij interessant om me erin te verdiepen. Als ik op zoek zou gaan naar een fatburner, zou ik eerst kijken naar de effecten die ik verlang van een fatburner, en dat is

- stimulans sympatisch zenuwstelsel -> minder honger, meer energie, hogere lipolyse
                            - onderdrukking van spierafbraak. Het probleem van alle middelen die op deze werking gebaseerd zijn is echter dat ze ook spierafbraak in de hand werken. Om dat in fatsoendelijke mate tegen te gaan zul je al aan de hormoontjes moeten

Toegegeven, er zitten ook middelen in die caps die niet op het autonoom zenuwstelsel inwerken, en deze zullen ook in theorie werken, maar praten we dan over een significant verschil?

De stofjes zaten ook bij mij in de caps(en nog wat andere stofjes bij mij) dus ik hoop niet dat je nu gaat vertellen dat ik BS caps verkocht........ze werkten bij iedereen die ze innam, zonder ook maar 1 uitzondering.
                            Dat het werkt zal vast wel kloppen, de stoffen stimuleren inderdaad allemaal de glycogenolyse en lipolyse. Maar hoe weet je dat het te wijden valt aan de capsules? Voor hetzelfde geld zijn ze door het nemen van de fatburners met grotere discipline gaan werken, waardoor de resultaten óók beter werden. Het probleem van deze middelen is dat de werking in verhouding erg klein is, en onderzoeken die hierop gericht zijn, erg veel last hebben van omgevingsfactoren.

Me afvragen of mensen toereikende kennis van training en voeding hebben doe ik dagelijks op bodynet bij meerdere topics.
                            Idem, maar ik pik nu dit topic uit om lekker een goede discussie te houden, dus zullen die andere me effe worst wezen. Of de rest van de wereld er iets van leert, maakt me niet uit, zolang ik en de andere mensen die dit topic lezen er maar iets van opsteken.

Comment

De pectine, weet niet waarom ze die er in hebben gedaan, kan best zonder. Het zal een gelei vormen als het door je maag gaat, maar niet bijzonder veel en ik vraag me af of de pectine wel reageren zal op de maagzuren omdat de capsule pas na het passeren van de maag uit elkaar zal vallen. Andere kant is dat het ook kan werken als stabilisator of ze hebben de pectine in de gelatine gebruikt.
                              Coleur is de kleurstof van de capsule.
                              De rest is actieve en effectieve grondstof. Ik ga niet per stofje de eigenschappen en het nut hier even neerzetten.
                              De pectine staat erg hoog in die ingedientenlijst, dus er zit (Guarana extract na) het meeste van in.
                              De hoofdstof, Guarana extract...
                              Guarana is bij mijn weten een goedkoop aftreksel van cafeïne. Niet voor niets zit het in veel Braziliaanse frisdranken. En dan hebben we het ook nog eens over een extract daarvan...

Gelatine een actieve stof? Nou, misschien als je lijm wilt maken.. maar voor je lichaam is het nogal nutteloos. Anders zouden we hiero massaal aan de gelatine-toetjes zitten
                              Het is een aminozuur wat alleen voorkomt in botten. Wij nemen het niet op, dus ik zou al helemaal niet weten wat voor toegevoegde waarde het heeft voor een afslankproduct.
                              Hydroxycitric acid = citroenzuur, hoeft net zo goed niet te werken voor afvallen. Het verbrand niets, het zorgt hooguit voor losse vetzuren in de bloedbaan, maar als je dat niet verbrand heb je er niets aan.
                              En dan hebben we het alleen nog maar over de 4 grootste ingrediënten...

Ik zeg niet dat jij BS caps verkocht... Maar als jij jouw product vergelijkt met dit, heb ik toch wel mijn twijfels erover

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X