Merk vertrouwen ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik vind Mdoubleyou ook wel goed verder...geen klachten over..

Greetzz

Comment

vroeger klooide ze wel eens met kwaliteit tegenwoordig doen ze het niet meer zijn ze te groot voor geworden.
      maar natuurlijk is protech nog beter zit meer in per gram.

maar goed ik verkoop beide en beide zijn ok

Comment

Iedereen moet zelf weten wat hij of zij koopt maar ik vind belangrijker dat je een goed product koop. En is dat duurder dan een ander merk dan is het maar zo kwaliteit vind ik belanrijker dan de prijs. je heb maar 1 lichaaam. Ik denk dat over het algemeen de producten van de grote merken wel ok zijn dus is het een kwestie van voorkeur denk ik. Zelf heb ik meestal Mdoubleyou

als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

sport nutrition international haal er eigenlijk alles van. Goedkoop en goed.
          eat eat eat and look like a freak!

Comment

Fitshape En af en toe dymatize..
            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
            Squat 230 kilo
            Bankdrukken 137.5 kilo
            Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (3Dkiller @ Okt. 08 2004,16:31)]Mr double You echt een troep merk, alleen de shakes zijn wel lekker voor de rest werken ze niet eens (eigen ervaring)
              Ben ik het niet mee eens, ik gebruik niks anders dan m double you.En ben er zeer tevreden over..
              Zeker de whey

grtzz..
              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

vind mdouble you ook een goed merk alleen vind die shakes juist niet te pruimen. een grote dikke drap je kan hem zowat op ze kop houden en dan blijft het nog zitten.

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (dino21 @ Nov. 18 2004,10:29)]vind mdouble you ook een goed merk alleen vind die shakes juist niet te pruimen. een grote dikke drap je kan hem zowat op ze kop houden en dan blijft het nog zitten.
                  sad wel waar
                  maar hij is wel lekker vindt ik zelf

ik hou het wel lekker bij dyma  

Who's the Chef

Comment

Sportsnutrition heeft wel de beste shake's (vind ik persoonlijk) 1 shake=3 scheppen = ongeveer 500kcal en nog lekker vloeibaar dus makkelijk te drinken.

En aangezien bijna alle bekende hollandse voetballers aan fitshape zitten koop ik daar wel eens eiwitten van als ik er niet achter kan in t'stad...misschien test ik dan ook eens positief op nandrolon .

Heb ergens gelezen dat nederlandse supplementen het meeste verontreinigt zijn met pro-hormonen (ergogenics???).

grtz wim(meke)

Elk pondje komt door het mondje !!!
                    Denk je sterk.

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (wimmeke26 @ Nov. 18 2004,13:56)]Sportsnutrition heeft wel de beste shake's (vind ik persoonlijk) 1 shake=3 scheppen = ongeveer 500kcal en nog lekker vloeibaar dus makkelijk te drinken.

En aangezien bijna alle bekende hollandse voetballers aan fitshape zitten koop ik daar wel eens eiwitten van als ik er niet achter kan in t'stad...misschien test ik dan ook eens positief op nandrolon .

Heb ergens gelezen dat nederlandse supplementen het meeste verontreinigt zijn met pro-hormonen (ergogenics???).

grtz wim(meke)
                      maak maar eens een proteineshake van protech dan weet je wat goed is (smaak en kwaliteit)

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (dino21 @ Nov. 18 2004,10:29)]vind mdouble you ook een goed merk alleen vind die shakes juist niet te pruimen. een grote dikke drap je kan hem zowat op ze kop houden en dan blijft het nog zitten.
                        dan heb je die goedkope shit.

ik heb whey protein(creamy chocolate)en daar doe ik 30gr op 700ml magere melk en dat is perfecto.

poeder is zo fijn dat het niet eens KAN klonteren.

greetzz

Comment

ja klopt dan heb je promax met die whey heb je er geen last van nee. Maar die word best prijzig als je veel neemt en vind het niet het geld waard.

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (dino21 @ Nov. 20 2004,17:01)]ja klopt dan heb je promax met die whey heb je er geen last van nee. Maar die word best prijzig als je veel neemt en vind het niet het geld waard.
                            Je moet wat over hebben voor je training dino

Comment

heb ik ook xeno maar waarom zou ik 30 euro per 900 gr uitgeven als ik voor 85 euro 5 kilo heb en vind het zelf betere.

Comment

ieder wat wils

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X