Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (dino21 @ Nov. 30 2004,20:16)]heb ik ook xeno maar waarom zou ik 30 euro per 900 gr uitgeven als ik voor 85 euro 5 kilo heb en vind het zelf betere.
Citaat[/b] (dino21 @ Nov. 30 2004,20:16)]heb ik ook xeno maar waarom zou ik 30 euro per 900 gr uitgeven als ik voor 85 euro 5 kilo heb en vind het zelf betere.
i know arie...hij zit nu in wochnem ofzo wat ik hoorde....had nog beloofd dat i kdaar een keer langs zou gaan maja...traint die pinda nog wel in Hoorn ??
Ik ga er morgen weer even kijken want moet toch het een en ander weer hebben.
Hij gaat als het goed is volgende week weer beginnen want hij heeft het zo druk gehad met de zaak dat ie 2 maanden helemaal niks gedaan heeft.
Maar hij traint nog steeds bij mij op de sportschool in Hoorn.
Als je keer zin hebt moet je maar meegaan.
Ik heb vd week nog met een paar mensen van het B&F Forum getraint hier,was erg leuk.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment