Multi energie De Tuinen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Multi energie De Tuinen

Wil graag beginnen met het innemen van vitaminen. Heb dit niet eerder gedaan en wil het proberen om te zien of het mij ook daadwerkelijk kan helpen.

Nu is er vanaf maandag bij De Tuinen 50% korting op de Multi Energie
    (120 stuks voor EUR 11,- ipv EUR 22,-). Heb in de bijlage het etiket opgenomen.

Zijn dit goede vitaminepillen? Iemand ervaring mee?
    Attached Files

Multivits

Behoorlijke overkill.........tot zelfs 3000% adh.
    Multivits zijn hier al vaker voorbijgekomen (zoek funktie).

Neem gewoon je fruitje en vul die aan met bv multi vitaminen en mineralen voor sportersvan kruidvat (nog geen 5 euri geloof ik ).

Comment

De meningen zijn volgens mij verdeeld, niet echt duidelijk of het nou wel of niet overkill is. Neem trouwens ook altijd 2stuks fruit per dag.

Alleen begreep dat sporters meer vitaminen en mineralen nodig hebben.

Welke multivitaminen bij de kruidvat hebben we het over? Huismerk?

Comment

Originally posted by zaxoly12 View Post
        De meningen zijn volgens mij verdeeld, niet echt duidelijk of het nou wel of niet overkill is. Neem trouwens ook altijd 2stuks fruit per dag.

Alleen begreep dat sporters meer vitaminen en mineralen nodig hebben.

Welke multivitaminen bij de kruidvat hebben we het over? Huismerk?
        Ja, huismerk.
        en idd overkill was hier niet al te lang geleden nog een toppic over, de conclusie hiervan, vitamins als aanvulling op dagelijkse voeding.

Comment

Misschien niet relevant, maar drop hem toch even. Was altijd overtuigd dat multivitamine gezond waren voor me, en iets zouden bijdragen. Ik heb Optimum Vitamine gebruik, die waren erg hoog gedosseerd (misschien wel een van de hoogste die je kunt vinden) deze heb ik een/twee maanden gebruikt en ik kwam erachter dat dit schadelijk was voor mijn lever. Toen ik was gestopt en daarna weer bloed heb laten prikken, waren de waardes van mijn lever weer normaal.

Heb er barweinig verstand van, die waardes. Maar wat ik wel weet is dat mijn lever er niet goed tegen kon tegen zulke hoge doseringen. Mijn pis was akelig gifgroen, herstel ging achteruit, kreeg steken aan mijn buik, was erg moe etc etc.

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
            Misschien niet relevant, maar drop hem toch even. Was altijd overtuigd dat multivitamine gezond waren voor me, en iets zouden bijdragen. Ik heb Optimum Vitamine gebruik, die waren erg hoog gedosseerd (misschien wel een van de hoogste die je kunt vinden) deze heb ik een/twee maanden gebruikt en ik kwam erachter dat dit schadelijk was voor mijn lever. Toen ik was gestopt en daarna weer bloed heb laten prikken, waren de waardes van mijn lever weer normaal.

Heb er barweinig verstand van, die waardes. Maar wat ik wel weet is dat mijn lever er niet goed tegen kon tegen zulke hoge doseringen. Mijn pis was akelig gifgroen, herstel ging achteruit, kreeg steken aan mijn buik, was erg moe etc etc.

Wow das wel heftig.

Comment

Originally posted by WanabieBodybuilder
              Wow lang geen post van je gezien!

Welcome back!

Hey dankje kerel

Comment

Originally posted by Hermandad View Post

Je lever was waarschijnlijk niet blij met 1 van de stofjes en het overschot aan vitamines.....laten we zeggen down the drain?
                Ik wil niet zeggen dat de vitamines van de tuinen slecht zijn maar heb je deze hoeveelheden wel nodig naast je fruitje?

Comment

Iemand anders die ook slechte ervaringen heeft gehad? Of moet ik het gewoon proberen voor een maand of 2?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X