Visoliecapsule 12-15 stuks??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Visoliecapsule 12-15 stuks??

Het volgende staat in de zomerstickie:

"-Visolie capsules. Omdat er gevarieerd gegeten dient te worden is het niet mogelijk om alle vetten via vis binnen te krijgen elke dag. Daarom neemt een sporter ter aanvulling visolie capsules. Beter chloresterol, hormonale huishouding en nog veel meer. Vaak wordt de dagelijks aanbevolen hoeveelheid ernstig overschreden. 1-2 capsules doet niks dus een stuk of 12-15 per dag is niet vreemd bij een sporter."

Bij de capsules die ik gebruik staat een aanbevolen dagelijks hoeveelheid van 1 stuk! (1 capsule is 1000 mg, 350mg Omega3 vetzuren, 180mg EPA, 120mg DHA en 15mg vitamine E) Ik gebruik er op dit moment 2.

Is 12 a 15 stuks niet te veel!

ter info: Weeg zelf 88kg, ben 1.88m en ben 25 jaar.

Maar 15 x de aanbevolen hoeveelheid!!!!! Je zou denken dat de aanbevolen hoeveelheid is getest door wijze medicijnmannen (of vrouwen).

Iemand anders die ook grote hoeveelheden inneemt?
    Als 2 capsules geen zin heeft dan misschien tog maar meer innemen.

Comment

8 caps per dag.

Comment

6g per dag
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Ik neem 10gr tijdens mijn lowcarb/lowfat. Kan gerust. Het zijn essentiele vetten die het lichaam niet zelf kan syntetiseren.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Ok, zal maar eens beginnen met 6 caps (6gram). Maakt het nog uit wanneer je ze inneemt en hoeveel tegelijk?

Heb 80 caps gehaald voor EUR 7,- Weet iemand waar ik goedkopere kan halen? Tikt wel aan zo met 6 caps per dag

Comment

ik neem er slechts 3 per dag maar ik eet ook 50 gram walnoten per dag en minimaal 3x per week vete vis.
              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Hangt natuurlijk af van de grootte van die dingen. Ik neem 6 stuks van de hema per dag (2x3). Grote/goedkoopste en wit/gele potje. Omega 3 uit mijn hoofd.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X