Whey na cardio??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by nibor76nl View Post
    WoW!!

daar waren jullie toch een beetje tegen?

Kan mij nog herinneren dat Emiel kwark beter vond dan Casseine..
    Ja lullo! In de Bulk! We zijn nu aan het cutten hè.......

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
      Das toch ook gewoon cardio, je verbrand nog best veel met stevig doorlopen hoor!
      Ben geen fan van cardio (muv schaatsen op natuurijs, maar dan kun je lang wachten) en zit dan op die aparaten ook constant zuchtend de krachthoek in te kijken. Maar ja, ut mot......
      je hoeft echt niet af te vallen om cardio te doen he. Kan prima zonder cardio. Met krachttraining gaat het zelfs nog beter, probeer anders circuittraining ofso.

Comment

Heb je gelijk in, maar circuittraining is praktisch gesproken niet zo handig, zeker niet in januari. Zit helemaal vol met nieuwelingen de komende tijd.

En daarbij ben ik ook geen fan van veel reps met lage gewichten en HIT met hogere gewichten houdt mijn herstel niet bij, dus dan toch maar aan de cardio.

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
          WoW!!

daar waren jullie toch een beetje tegen?

Kan mij nog herinneren dat Emiel kwark beter vond dan Casseine..
          Ik herhaal het maar even: we zijn aan het CUTTEN! Goed lezen hè! In de bulk, al dan niet clean, moet je gewoon lekker kwark nemen voor het slapen.
          No pain, no gain!!

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
            Heb je gelijk in, maar circuittraining is praktisch gesproken niet zo handig, zeker niet in januari. Zit helemaal vol met nieuwelingen de komende tijd.

En daarbij ben ik ook geen fan van veel reps met lage gewichten en HIT met hogere gewichten houdt mijn herstel niet bij, dus dan toch maar aan de cardio.
            Mbt tot het laatste, je breekt eigenlijk evenveel af als je met cardio doet he.

maar nogmaals cardio is niet een must, kcal langzaam naar beneden en huppa je word langzaam droger.

Comment

Ik verlies naar mijn idee teveel kracht als ik teveel onder onderhoud ga zitten. Vandaar net onder onderhoud metcardio, dan lopen de normale teainingen lekkerder

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X